ליברמן פגע ברגב: "עונה שבוע טוב רק לבני אדם"

תקרית חמורה באולפן חדשות 13: רגב נכנסה לאולפן ואמרה: "אני אמרתי לו שבוע טוב ובשורות טובות והוא מעדיף לא לענות אז בכל זאת אני אומרת לך – שבוע טוב ובשורות טובות". ליברמן אמר בתגובה כי הוא "עונה שבוע טוב רק לבני אדם"

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן סירב לברך את השרה מירי רגב (הליכוד) כשבאה להתראיין באולפן חדשות 13. רגב נכנסה לאולפן ואמרה: "אני אמרתי לו שבוע טוב ובשורות טובות והוא מעדיף לא לענות אז בכל זאת אני אומרת לך – שבוע טוב ובשורות טובות". ליברמן אמר בתגובה כי הוא "עונה שבוע טוב רק לבני אדם", ויצא.


בעקבות הדברים החמורים, רגב כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "הזדעזעתי מתגובתו הבוטה, הפוגענית והמשפילה של ליברמן כלפיי במהלך שידור חי במטה המרכזי. לאמירה השובניסטית והמיזוגנית אין מקום בשיח בין גברים לנשים, ואין לה מקום בכלל. אפשר להיות חלוקים בדעות, אפשר לבקר, אבל לאיש אין את הזכות לנהוג בדרך הזו. לליברמן אין דרך ארץ ואין כבוד בסיסי בין בני אדם ואין לי אלא לגנות התנהגות כזו".

ראש הממשלה בנימין נתניהו כתב בחשבון הטוויטר שלו: "שבוע טוב למירי רגב. ההתנהגות של ליברמן לא אנושית ולא מכובדת". ליבמרן המשיך:"בניגוד לו, השרה מירי רגב נהגה בנימוס ובכבוד. אנו גאים בפועלה כשרת התרבות והספורט ששברה את מונופול השמאל בתרבות, הביאה את התרבות לפריפריה וקידמה רבות את הספורט הישראלי בזירה הבינלאומית."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *