לינור אברג'ל מככבת בקמפיין האיחוד הלאומי

מפלגת האיחוד הלאומי יוצאת היום בקמפיין חדש בתגובה לקמפיין השנאה אותו מובילים ליברמן ולפיד כנגד הציבור הדתי ושומרי המסורת בישראל.

 

מפלגת האיחוד הלאומי יוצאת היום בקמפיין חדש בתגובה לקמפיין השנאה אותו מובילים ליברמן ולפיד כנגד הציבור הדתי ושומרי המסורת בישראל.

בסדרת מודעות המופצות הערב תחת הכותרת ״סתימת הפיות נעצרת עכשיו – לא מתביישים. יהודים״ נראים שלל מצבים בהם נתקל הציבור המסורתי והדתי בישראל בסתימת פיות, הדרה ומתקפה אלימה ומלאת שנאה של ״הליברלים״ בהובלת ליברמן ולפיד.

בסדרת המודעות שיופצו ברשתות החברתיות ובמדיות השונות ניתן לראות שלל מצבים בהם הותקף הציבור המסורתי תוך ניסיון ״לחנכו״ מחדש, לסתום את פיו ולא לאפשר לו לקיים את אורח חייו כפי אמונתו.

בין התמונות ניתן לראות את לינור אברג׳יל בטקס הדלקת המשואות שכזכור הותקפה בשל כיסוי הראש שחבשה עם הכיתוב ״לא מתאים להם שתכסו את הראש בטלוויזיה״, תמונה של בנות שרות לאומי תחת הכיתוב ״לא מתאים להם שתעשו שירות לאומי בבתי הספר״, תמונה של בנות רוקדות תחת הכיתוב ״לא מתאים להם שתרקדו בנפרד באוניברסיטה״, מודעה בה נראה אדם מנסה להסתיר את סימני התפילין שעל ידו תחת הכיתוב ״לא מתאים להם שאתם דתיים בפומבי״ וכן מודעה המכוונת למתקפה כנגד האומנים המעדיפים לא להופיע בשבת תחת הכיתוב ״לא מתאים להם שלא תופיע בשבת״

יו״ר האיחוד הלאומי, שר התחבורה ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ אמר: ״עם ישראל אוהב את התורה, אוהב את היהדות וממש לא מתבייש או מתנצל על זה. לפיד וליברמן מובילים שיח של שנאה נגד כל מה שמריח יהדות, אנחנו כאן יחד עם כל עם ישראל שמחים ביהדות, שמחים בתורה וממש לא מתכוונים להתנצל על זה. שבת שלום גם לכם יאיר ואיווט. שלכם, בצלאל.״

מנכ״ל האיחוד הלאומי יהודה ולד הוסיף ואמר : "רוב מוחלט של אזרחי ישראל אוהב ומכבד את המסורת. אל מול הכפייה החילונית והשנאה שמובילים ליברמן ולפיד אנחנו משמיעים את הקול של הרוב שלא מתביישים להיות יהודים ונמאס להם מהשיח האנטי יהודי והמפלג ".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *