ליצמן: "האדמו"ר מגור לא הורה לי לעזוב"

בריאיון לקרן מרציאנו ויאיר שרקי באולפן חדשות 12 דחה שר הבריאות היוצא ליצמן את הטענה כי האדמור מגור הורה לו לפרוש בגלל שכעס עליו על הסגר בבני ברק

בריאיון לקרן מרציאנו ויאיר שרקי באולפן חדשות 12 דחה שר הבריאות היוצא ליצמן את הטענה כי האדמור מגור הורה לו לפרוש בגלל שכעס עליו על הסגר בבני ברק."אני לא מכיר שוטם גורמים בגור", התבדח ליצמן והסביר כי עזב את המשרד לאחר שבלם את התפשטות הנגיף. "כל זמן שהקורונה הייתה בעיצומה לא חשבתי לעזוב – לא עוזבים ספינה שמיטלטלת", הסביר. "כשאני רואה יום יום שהקורונה משתפרת, שפותחים חנויות ועושים כל מיני דברים, חשבתי: 'זה הזמן'".

לדבריו, "אם הייתי פורש קודם, היו אומרים שהדיחו אותי. עכשיו כולם יסכימו שאני יכול לעזוב". לדבריו, "ארבע שנים הייתי בקדנציה ראשונה, הייתה לי הפסקה שנה וחצי ומאז אני עוד חמש שנים. תשע שנים זה הרבה זמן".

ליצמן העיד כי סבל מתסמינים קלים בלבד: "השתעלתי קצת, מעבר לכך לא היה לי חום". לדבריו, עשה בדיקה רק כי אשתו חשה ברע: "היא אמרה שיש לה חום, אז באתי מהמשרד הביתה ובאותה הזדמנות ביקשתי שיבדקו גם אותי – ומסתבר ששנינו נדבקנו".

ליצמן הביע שביעות רצון מתפקודו כשר הבריאות. "עשיתי במשרד הזה מה שאף שר לא עשה: טיפולי שיניים בחינם עד גיל 18, רפורמה בסיעוד ובבריאות הנפש, טיפולי שיניים לקשישים, סימון המזון", הזכיר.

על הסיבה שעוזב את משרד השיכון אמר ליצמן כי "בשנתיים האחרונות ראיתי הרבה לחץ ברחוב, שאולי אני צריך ללכת למשרד השיכון כדי לעזור לזוגות צעירים", אמר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *