ליצמן הקדים תרופה למכה: רכש את הפרסומות של אתר 'רשת'

אנשי ליצמן רכשו דרך ארטימדיה את כל הפרסומות באתר רשת 13 בשעות הקרובות, כך שכל מי שיצפה במקור של דרוקר יצטרך לראות קודם את סרטון התגובה של ליצמן.

אנשי ליצמן רכשו דרך ארטימדיה את כל הפרסומות באתר רשת 13 בשעות הקרובות, כך שכל מי שיצפה במקור של דרוקר יצטרך לראות קודם את סרטון התגובה של ליצמן.

העיתונאי אהרן רבינוביץ מעריך כי עלות מוערכת של הפרסומת היא כ-20 אלף שקל.

כאמור, סגן השר יעקב ליצמן פרסם סרטון תגובה לתחקיר המקור נגד ליצמן עלה כקמפיין פרסום באתר ערוץ 13 שעה לפני שידור התחקיר בערוץ עצמו.

תגובת לשכת סגן שר הבריאות יעקב ליצמן לתחקיר המקור בו נטען כי ליצמן מסייע ותומך לחרדים שפגעו בילדים במגזר החרדי.

מבחינת ליצמן, עבריינות ופגיעה מינית כמוה כרצח. אין ולא תהיה כל סלחנות כלפיה, ומקומם של הפוגעים בכלא ללא הקלה.
לצערנו, מדובר במסע ציד מתמשך ומתוזמן נגד איש ציבור מוערך ומוכר, תוך עלילת דם מרושעת כביכול קיימת סלחנות אצל ליצמן ולשכתו כלפי עבריינים שפוגעים, במגזר החרדי.

צוות תחקיר המקור חבר לקבוצת אינטרסנטיים מתוך מערכת הבריאות ומספר עסקנים, שקצה נפשם מליצמן ומעוניינים לפגוע בו פוליטית, כדי למנוע חזרתו שוב למשרד הבריאות ולפגוע במעמדו. אין ולא היתה מעולם כל אפלייה בלשכת ליצמן לטובת עברייני מין. אין לכך כל הצדקה מוסרית, הלכתית וערכית. הניסיון ההזוי להדביק לליצמן תמיכה בעברייני מין היא שקרית, מרושעת ונוראית.

במהלך שנות כהונתו פנו לליצמן מאות אלפי אנשים מכל קצוות החברה הישראלית, יהודים וערבים, חילונים דתיים וחרדים. כל הפניות טופלו באותה המידה. מבין מאות אלפי הפניות היו גם הפניות שציינתם בכתבה.

בניגוד לאמור – מעולם לא ניתנה מצד ליצמן בקשה להקלה בעונש או במתן זכויות שאינן מוקנות לפי חוק לאותם הפונים. מעולם לא הופעל לחץ משום סוג שהוא כלפי אף גורם במערכת והפנייה הייתה תמיד לפי כללי המינהל התקין ותוך הקפדה יתירה על דרישות החוק.

עקב מחויבות לצנעת הפרט לא נוכל כמובן להתייחס ישירות למקרים ספציפיים.

מעולם לא נבדקו הפונים ללשכת ליצמן לעזרה. רוב הפונים כלל אינם מוכרים ואינם שייכים לציבור החרדי ולקהילה מסויימת. חילונים וחרדים, דתיים ושאינם, ערבים ועולים. לאורך השנים כולם היו שווים להשתדלות צוות הלשכה לסיוע ועזרה אפשרית ובכל נושא.

מדיניות ליצמן בנושא טיפול בפניות ציבור לעזרה, מוכרת וידועה לכולם. כך פעלנו לאורך השנים וכך נמשיך לפעול ללא חת ומורא. תחת זאת חברו גורמים אינטרסנטים לפגוע בסגן השר תוך האשמות שווא, השמצות שקריות והכפשות ללא כל בסיס.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. חזק ביותר

    אין עליך הרב ליצמן. כן ירבה וכן יפרוץ.

    רפאל כהן |
    הגב