ליצמן: "לאן נעלמו כל הפוליטיקאים שדיברו על בעיות במשרד הבריאות?"

סגן שר הבריאות ח”כ יעקב ליצמן התארח הבוקר בכנס מדדי האיכות של משרד הבריאות ונשא נאום, כאשר בין היתר התייחס למס' סוגיות בוערות של סדר היום

סגן שר הבריאות ח”כ יעקב ליצמן התארח הבוקר בכנס מדדי האיכות של משרד הבריאות ונשא נאום, כאשר בין היתר התייחס למס' סוגיות בוערות של סדר היום.

על מדדי האיכות אמר ליצמן כי "מדובר במהלך של שקיפות במטרה לייעל ולשפר את המערכת. אנו רואים במדדים אינדיקציה חשובה לצורך בקרה ושינוי. אנו מציעים להתיחס לדו”ח כלשונו, ללא שינויים ותוספות כלשהם".

בנוגע לשביתת האחיות הוא אמר כי "האחיות עושות עבודת קודש. אנו מודעים לזכויות שלהן וחשוב לנו שהאחיות תקבלנה את המגיע להן. עם זאת ההחלטה לשביתה אינה נכונה. המו”מ על שכרן וזכויותיהן לא צריך להיות בפגיעה בחולים. פנינו לבית הדין לעבודה, ואנו קוראים לאחיות לשבת למו”מ".

סגן השר אמר על סל התרופות: "מערכת הבחירות החוזרות אינה סיבה לעיכוב דיוני הסל. אנו פועלים בכל דרך כדי שיהיה סל תרופות בזמן בתחילת 2020 על אף שיש בחירות. אני מקווה שנצליח להביא להגדלת הסל, וזה כעת בשלב הדיונים עם האוצר".

יו"ר אגודת ישראל אמר על מערכת הבחירות כי "משום מה נושאי הבריאות נעלמו להם מסדר היום. איפה כל אלה שדיברו על הבעיות במערכת ופתאום נעלמו. הכל פוליטיקה? אנו לא בורחים מאחריות ונמשיך לעסוק בבריאות, גם בשיפור המצב הקיים וגם בהשקעה לעתיד".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *