ליצמן נערך לקראת הסלמה

סגן שר הבריאות ליצמן הודיע על היערכות של מערכת הבריאות לשעת חירום עקב הלחימה בדרום.

סגן שר הבריאות ליצמן הודיע על היערכות של מערכת הבריאות לשעת חירום עקב הלחימה בדרום.

לאור המצב הבטחוני הורה סגן שר הבריאות ח”כ יעקב ליצמן על היערכות של צוותי החירום במשרד הבריאות כדי לוודא את מוכנות מערכת הבריאות בימי הלחימה.

בהתאם לכך קיים מנכל משרד הבריאות משה בר סימן טוב, הערכת מצב יחד עם כל גורמי המקצוע של משרד הבריאות, בהם האגף לשעת חירום.

דיון חירום נוסף ייערך הערב באגף לשעת חירום של המשרד.

האגף לשעת חירום במשרד הבריאות פועל ברציפות בעתות שגרה וחירום נמצא בקשר רציף עם כל הגופים הרלוונטים בהם צה״ל, פיקוד העורף, חיל הרפואה, מד״א, קופות החולים ובתי החולים.

במקביל הגיע מנכל משרד הבריאות יחד עם ראש חטיבת בתי החולים הממשלתי ד״ר אורלי ויינשטיין וראש חטיבת רפואה ד״ר ורד עזרא לאשקלון לעקוב אחר פעילות בית החולים ברזילי שם נפגשו עם מנהל בית החולים ד״ר חזי לוי וצוותו.

כמו כן משרד הבריאות פתח אתרי דחק לנפגעי חרדה בבתי חולים: אסותא, ברזילי וסורוקה. האתרים מוכנים לקליטה 24/7.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אֲנַחְנוּ בְּשֵׁם ד' אלוקינו נַזְכִּיר. הֵמָּה, "כָּרְעוּ וְנָפָלוּ;" וַאֲנַחְנוּ קַּמְנוּ, וַנִּתְעוֹדָד. הַמֶּלֶךְ, יַעֲנֵנוּ בְיוֹם-קָרְאֵנוּ.

    נא להתפלל עכשיו: אַחֵינוּ כָּל בֵּית יִשְׂרָאֵל הַנְּתוּנִים בַּצָּרָה וּבַשִּׁבְיָה הָעוֹמְדִים בֵּין בַּיָּם וּבֵין בַּיַּבָּשָׁה הַמָּקוֹם יְרַחֵם עֲלֵיהֶם וְיוֹצִיאֵם מִצָּרָה לִרְוָחָה וּמֵאֲפֵלָה לְאוֹרָה וּמִשִּׁעְבּוּד לִגְאֻלָּה הָשָׁתָא בַּעֲגָלָא וּבִזְמַן קָרִיב וְאִמְרוּ אָמֵן.

    לצערינו הרב, חסיד גור "קדוש" נהרג על קידוש השם בגלל: שבשיחות סגורות שנערכו בשבוע האחרון הרה"ג ברוך סולוביצ'יק שליט"א ראש ישיבת "תורת זאב" מרבני "דגל התורה" בירושלים, היינו הרב המסית נגד החרדים, וחשוד שהוא חידש גזירת גיוס השמד והניאוף, שר"י, אמר שהוא מוכן לסייע להקמת "תלמוד תורה" עם לימודי ליב"ה מלאים רח"ל. על זה כתיב קל נקמות ד'.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב