ללא הודעה מוקדמת: האדמו"ר מסאטמר טס בהפתעה לסיגוט

כ"ק האדמו"ר מהר"א מסאטמר שליט"א הפתיע אמש את מקורביו כשהודיע בהפתעה על החלטתו לנסוע לסיגוט להשתטח על קברי אבותיו ביום ההילולא – זאת ללא שום תכנון מראש

אמש, ערב ר"ח אדר, חל יום ההילולא ה-115 של הרה"ק הקדושת יו"ט מסיגוט זצ"ל, אביו של האדמו"ר הדברי יואל מסאטמר זצ"ל וזקינו של האדמו"ר מסאטמר שליט"א.

אתמול הגיע מארה"ב הידיעה על כך שהאדמו"ר מהר"א מסאטמר שליט"א החליט באופן פתאומי לצאת לעיר אבותיו סיגוט שברומניה להשתטח על הציון הקדוש ביום ההילולא, זאת ללא הודעה מוקדמת ותכנון מראש, ולהעתיר בתפילה עבור כמה מחשובי החסידות הזקוקים לישועה.

האדמו"ר יצא בטיסה מניו יורק לפרנקפורט, ומשם המשיך האדמו"ר שליט"א עם מטוס פרטי לעבר העיר באניא ברומניה, כשעה נסיעה מהעיר סיגוט, עיר בו כיהנו אבותיו כרבני העיר עד השואה.

האדמו"ר שליט"א יגיע הבוקר לתפילת שחרית בעיר ויעלה על הציון בשעות הצהריים. האדמו"ר ישהה כמה שעות בציון להתפלל ולעורר רחמי שמים מרובים על הכלל והפרט וביום שלישי יחזור האדמו"ר מבאניא לפרנקפורט בדרכו לניו יורק.

האדמו"ר, שמשמש גם כראש הישיבה במתיבתא הגדולה של סאטמר בקרית יואל, דיבר לפני בחורי הישיבה וביקש מהם ומכל בחורי הישיבות של החסידות בכל רחבי העולם, להצטרף אליו מריחוק מקום ולקיים היום יום לימודים מיוחד לזכותו להיפקד בדבר ישועה ורחמים.

ואכן, במשך כל היום יתקיימו "לימודי רציפות", מאחרי תפילת שחרית ועד סוף היום, בהפסקה של שעה אחת בלבד באמצע לתפלת מנחה וארוחת צהריים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *