למה חשוב לרכוש ביטוח דירה

מחירים אטרקטיביים: הזמנת ביטוח דירה במובייל מאפשרת לחברות הביטוח לחסוך בעלויות עבור נציגי שירות, סוכני תיווך ותפעול שוטף, כך שמחירי הפוליסות הם זולים משמעותית וההצעות מותאמות אישית ללקוח.

לפרסום באתר – https://actualic.co.il/

עבור מרבית האנשים בציבור, דירה מהווה את אחד הנכסים היקרים ביותר שהם רוכשים במהלך חייהם, בו הם משקיעים את מיטב כספם ועובדים למען מטרה זו במשך שנים רבות. כמו כן, לדירה יש משמעות סנטימנטלית גדולה עבור כל בני המשפחה הגרים בה. לכן, ישנה חשיבות ניכרת להגן על נכס יקר זה מפני סכנות, נזקים ואיומים, כגון שריפות, רעידת אדמה, פריצות ואיומי טרור דוגמת טילים. הדרך הטובה והיעילה ביותר בה תוכלו להקנות לכם ולמשפחתכם תחושת ביטחון ושקט נפשי היא על ידי רכישה של ביטוח דירה מקיף, המעניק כיסוי מפני סיכונים שונים העלולים לקרות לדירה, לתכולתה ולאנשים השוהים בה. כיום, ניתן להזמין ביטוח דירה במובייל בצורה פשוטה, יעילה ומהירה, בלי צורך לצאת מהבית וגם ליהנות ממחירים משתלמים ולחסוך משמעותית בעלויות.

חשיבות ביטוח דירה

רכישת ביטוח דירה מגן עליכם מבחינה כלכלית מפני אירועים נזיקיים, סכנות ואיומים פתאומיים שעלולים לקרות למבנה הדירה ו/או לתכולתה, אשר עלות התיקון שלהם יכולה להסתכם בהוצאה כספית גבוהה מאוד. בנוסף לעלות הכרוכה בתיקון הנזקים שנגרמו לדירה, אתם עלולים להישאר בלי קורת גג ולשלם עבור שכירות של מקום מגורים חלופי. לכן, כאשר אתם רוכשים ביטוח דירה מקיף המכסה את מבנה ותכולה, אתם מבטיחים לעצמכם שקט וביטחון מרביים. כך, במידה ואכן יתרחשו הנזקים הכלולים בפוליסה, לא תצטרכו לשאת בנטל הכספי אלא תקבלו מחברת הביטוח שיפוי. המדובר על אסונות ואיומים כגון גניבה או שוד, שריפות, רעידות אדמה, שטפון או הצפות, פעולות טרור ועוד.

מה כולל ביטוח דירה?

פוליסת ביטוח דירה מחולקת לביטוח מבנה וביטוח התכולה, אותם ניתן לרכוש ביחד או כל אחד בנפרד. כאשר אתם רוכשים את שני סוגי הביטוחים, אתם מקבלים הגנה מקסימלית מפני מגוון נזקים שכיחים, העלולים להיגרם למבנה ותכולתו באופן פתאומי. כך, ביטוח מבנה מכסה נזקים למבנה עצמו, לתשתיות הדירה ולחפצים המחוברים לה. מדובר על נזקים ישירים כגון אש ועשן, התפוצצות, התלקחות, נזקי טבע, נזקי מים, פעולות זדון, פריצות, נפילת כלי טיס או התנגשות כלי רכב בדירה ועוד.

ביטוח תכולה מכסה את כל הרכוש וחפצי ערך אישיים שנמצאים בדירה ונותן כיסוי במידה שיקרה נזק או גניבה של הפריטים המופיעים בפוליסה. כך, ביטוח תכולה כולל שבר תאונתי של מוצרי אלקטרוניקה כגון מכשירי טלוויזיה, וידאו, מערכות שמע, מחשב ביתי, שחזור מסמכים, מצלמות וכן תמונות, אוספי אמנות, כלי נגינה, חפצי אורחים, ריהוט וציוד גן ועוד. ניתן להרחיב את הפוליסה כך שתכסה חפצים אישיים יקרי ערך שישנם בדירה אותם אנו לוקחים החוצה, לדוגמה טלפון סלולרי, מחשב נישא, תכשיטים, בגדים, משקפיים, ציוד ספורט וכדומה.

חשוב לדעת, כי את הפוליסה אפשר להרחיב, כך שתכסה נזקים לכלי רכב ממונעים במקרה של גניבה או נזק תאונתי בזמן השימוש – כיסוי על פגיעות באוטו, פגיעות אפשריות בקורקינט חשמלי, אופניים חשמליים ועוד. ניתן גם לבטח אופניים הנמצאים מחוץ לדירה בהם משתמשים הדיירים.

יתרונות הזמנת ביטוח דירה דרך המובייל

בעידן הדיגיטלי הזמנת ביטוח דירה במובייל היא פתרון קל, מהיר ומשתלם כלכלית. היתרונות הרבים הטמונים בהזמנה של ביטוח דירה במובייל, הופכת אותו לדרך פופולרית ויעילה, בה יש לכם זמן רב לבחון את תנאי הפוליסה ולקבל החלטה מושכלת, העונה על הדרישות הספציפיות שלכם. כל זאת, ללא השקעת מאמץ והכל בלחיצת כפתור ובלי לצאת מהבית.

חסכון בזמן: במקום לקבוע פגישה או לשוחח בטלפון עם נציגי חברת הביטוח, אתם יכולים לחסוך זמן יקר ולבצע את תהליך רכישת הביטוח דרך המובייל, מכל מקום בו אתם נמצאים ובזמנכם הפנוי.

קלות ונוחות: תהליך רכישת ביטוח דירה במובייל הוא נוח וידידותי לכל משתמש. כל שאתם צריכים לעשות זה להיכנס לאתר ולעקוב אחר הצעדים וההוראות, עד לבחירת הפוליסה המתאימה לכם וקבלת האישור. לאחר רכישת הביטוח תוכלו לעדכן פרטים או לדווח על בעיות בזמן אמת בצורה מקוונת בלי להמתין לנציג שירות. כמו כן, בכל שאלה או תקלה תוכלו בכל עת לקבל סיוע מקצועי מנציג של חברת הביטוח.

מחירים אטרקטיביים: הזמנת ביטוח דירה במובייל מאפשרת לחברות הביטוח לחסוך בעלויות עבור נציגי שירות, סוכני תיווך ותפעול שוטף, כך שמחירי הפוליסות הם זולים משמעותית וההצעות מותאמות אישית ללקוח.

שקיפות מירבית: כאשר אתם מזמינים ביטוח דירה דיגיטלי, פוליסת הביטוח המלאה נמצאת לנגד עיניכם. בצורה זו, אתם נחשפים לכל הפרטים, יכולים לקרוא בעיון את כל הסעיפים, להבין את המחיר, גובה ההשתתפות העצמית, הכיסויים וההרחבות הכלולים ולקבל החלטה נבונה בהתבסס על כל המידע המוצג בפניכם. תוכלו למצוא באינטרנט מידע נרחב בשפה ברורה ולהבין לעומק את תוכן הפוליסה ותנאיה.

יסודיות וירידה לפרטים: רכישת ביטוח דירה אונליין מאפשר לכם להתעכב על תנאי הפוליסה, להתייעץ עם חברים ובני משפחה בלי לחץ או מחויבות כלשהי. מומלץ שתעברו בעיון ובסבלנות על כל הסעיפים, עד אשר תהיו בטוחים שהבנתם הכל ותרגישו בטוחים לסגור את העסקה.

למידע נוסף על ביטוח רכב דיגיטלי אתם מוזמנים לחפש גו ביטוח בגוגל.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *