"למען ארץ ישראל": בן גביר הבטיח להסיר את התמונה של ברוך גולדשטיין

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט פרסם פוסט בפייסבוק בו תקף בחריפות את איתמר בן גביר והבטיח שלא לרוץ איתו ברשימה אחת,"לא אכלול ברשימה שלי מי שמחזיק בסלון ביתו תמונה של אדם אשר רצח 29 איש חפים מפשע" כמה דקות לאחר מכן בן גביר הבטיח להוריד את התמונה מהסלון

האם הימין יתאחד? יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט פרסם פוסט בפייסבוק בו תקף בחריפות את איתמר בן גביר והבטיח שלא לרוץ איתו ברשימה אחת. "לא אכלול ברשימה שלי מי שמחזיק בסלון ביתו תמונה של אדם אשר רצח 29 איש חפים מפשע", הסביר בנט. "זה כל-כך מובן מאליו, שאני נדהם שאני נדרש להסביר זאת בכלל. לא אכפת לי כמה ילחצו עליי. זה בכלל לא עולה על דעתי. זה לא יקרה. זו החלטתי הסופית".

כמה דקות לאחר הפוסט שפרסם בנט, הפתיע ‏איתמר בן גביר והשיב לבנט כי הוא מוכן להוריד את התמונה של ברוך גולדשטיין מהסלון: "לאור העובדה שגורל עם ישראל וארץ ישראל מונח על כף המאזניים, ועל הפרק סכנה של הקמת ממשלה שתגרש יהודים מהבית, אני מודיע כי לטובת האחדות וניצחון הימין בבחירות אני מסיר את התמונה בסלון".

גורמים בסביבת השר פרץ הגיבו לאחר הודעת בן גביר: ״השר עשה מאמצים בשעות האחרונות לשכנע את איתמר להוריד את התמונה התלויה בביתו. כעת, לאחר הודעת בן גביר האחריות לעתיד הציונות הדתית, לעתיד הימין, ולעתיד ארץ ישראל מונחת לפתחו של נפתלי בנט.״

בפוסט שכתב בנט ההוא סביר כי הפתרון לפיצול בימין הוא צירוף של שר החינוך רפי פרץ לרשימתו ופרישתו של בן גביר מההתמודדות. לטענתו, "הקריאה של הליכוד כלפיי להכניס לרשימה בהנהגתי את בן גביר אינה ראויה. חבריי בליכוד—אם אתם כל כך רוצים אותו, שריינו אותו אצלכם! זה בידי ראש הממשלה, ורק בידיו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *