לנוכח גל התחלואה בירושלים: ייפתח דרייב אין במזרח העיר

"לעשות כל מאמץ על מנת להגביר את כמות הבדיקות גם במזרח העיר"

בשורה במזרח ירושלים: לבקשת ראש העיר ירושלים, משה ליאון, בימים הקרובים (בהתאם למתן כלל האישורים) ייפתח דרייב אין בג'בל מוכבר לבדיקות קורונה באזורים בהם קיימת התפרצות תחלואת קורונה במזרח העיר, וזאת על מנת שהדיגום יהיה אפקטיבי יותר. בנוסף הבדיקות יתבצעו ללא צורך בהפנייה.

המהלך התבצע בעקבות פנייה דחופה שהעביר ראש העיר ירושלים, משה ליאון, למנהלי קופות החולים, במסגרתה הנחה ליאון להפנות את התושבים לבדיקות בצורה קלה וללא עיכובים, גם ללא הפניה, וזאת על מנת להגדיל את כמות הנבדקים ולהקטין את היקף התחלואה. בעקבות הלחץ שהפעיל ראש העיר הוחלט על הקמת מתחם הדרייב אין, תוך הקלה בקריטריונים של מי זכאי להיבדק, זאת למרות ההחלטה לסגור מתחמי דרייב אין במדינה.

כזכור במהלך הגל הראשון של הקורונה ובעקבות לחצים מצד ראש העיר, משה ליאון, הוקם תוך יממה בלבד מתחם 'דרייב אין' ייעודי במזרח ירושלים, בו התקיימו בדיקות ע"י מד"א בסיוע עיריית ירושלים. זאת במטרה לעשות כל מאמץ על מנת להגביר את כמות הבדיקות גם במזרח העיר, ובכך לסייע בהדברת הקורונה.

ראש העיר, משה ליאון: "על מנת לצמצם את התחלואה במזרח העיר, הגשתי הבוקר בקשה דחופה לתגבר בהקדם את עמדות הבדיקה ולאפשר הגעה אליה ללא הפניה, נמשיך להשקיע מאמצים במיגור הקורונה, תוך שיתוף פעולה עם ההנהגה המקומית".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *