לפיד: "נתניהו וגבאי עושים קמפיין נגד הרוטציה שלנו"

יאיר לפיד הבהיר פעם נוספת כי אין בכוונת המפלגה לוותר על הרוטציה בינו לבין גנץ: "בני גנץ הוא המועמד שלנו, אבל על הפתק ש-35 מנדטים שמו בקלפי, היה כתוב גם יאיר לפיד לראשות הממשלה"

ח"כ ומספר 2 במפלגת כחול לבן יאיר לפיד התייחס היום (חמישי) לבחירות החוזרות, ולסיכוייה של המפלגה לנצח ולהרכיב את הממשלה הבאה. בריאיון לירון דקל ועמית סגל בכאן רשת ב, הבהיר לפיד פעם נוספת כי אין בכוונת המפלגה לוותר על הרוטציה בינו לבין בני גנץ, ותקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר העבודה אבי גבאי: "יש שני אנשים שעושים קמפיין נגד הרוטציה, אחד קוראים לו בנימין נתניהו, והשני קוראים לו אבי גבאי. אתה לא חושד באף אחד מהם שהם רוצים את טובתה של כחול לבן".

לפיד הוסיף: "35 מנדטים הלכו לקלפי ושמו פתק שהיה כתוב עליו גנץ ולפיד. בני גנץ הוא המועמד שלנו לראשות הממשלה, אבל על הפתק היה כתוב גם יאיר לפיד לראשות הממשלה. כל 7 דקות יש פרסום אחר שמטרתו לסכסך בין אנשי כחול לבן, וכל פעם בדרך נס מסוימת זה תמיד מתפרסם בדיוק כשאנחנו יושבים ביחד ועובדים על איך לנצח את הבחירות. בני הוא המועמד, גבי עובד, בוגי עובד, אני עובד ואני המועמד השני, ואנחנו הולכים לנצח בבחירות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *