לקוחות חברת האינטרנט הכשר 'נתיב': "אין מענה ואין עם מי לדבר" • המערך קרס ואי-אפשר להגיע אל שירות הלקוחות

שירות האינטרנט של חברת האינטרנט 'נתיב', שנחשבת לחברה המחמירה והכשרה בתחום, שפרסומיה נכנסים אף ליומונים השונים כמו 'יתד נאמן' ובכך בעצם מתקבל סוג של הכשר על החברה, קרס בימים האחרונים.

שירות 'נתיב' מיועד לקהל יראי-השמים הסופר-חרדי, החסים על עיניהם וזמנם ומעוניינים לקבל שירות אינטרנט מוגן ומסונן לפי צרכיהם המיוחדים.

השירות של חברת 'נתיב', מבוסס על טכנולוגיית הסינון החכם של 'נתיב' מבית היוצר של חברת התוכנה "סיימן טכנולוגיות", שהיא חברה המורכבת מיהודים שומרי מצוות ויראי-שמים, המודעים לגודל האחריות והמשימה של שירות אינטרנט לציבור החרדי ועל ההקפדה בכל תג בשטח הזה.

אלא שמבדיקה שערך 'קוקר' בימים האחרונים עולה תמונה שונה, באשר ליעילות החברה: בעוד החברה אמורה רק לסנן תוכן שאינו ראוי עבור הגולשים החרדים, גולשים רבים שניסו בימים האחרונים לגלוש דרך השירות, גילו כי כי נתיב 'החשיכה' לחלוטין את המסך וסיננה את כל התכנים כולם, אותם אמורים לקבל לקוחותיה, אולי כ'ניקיון פסח'…

פניות רבות הגיעו ל'קוקר' בנושא הזה, מצד גולשים שהם לקוחות של 'נתיב'.

ש' מאשדוד, אברך חרדי צעיר שמקפיד על קלה כבחמורה והתחבר לשירות הכשר והמהודר של נתיב, מספר לנו כי הוא בדרך כלל מרוצה מביצועי החברה, "אלא שהחברה עצמה לא מספקת יחס אדיב כלל וכלל", הוא אומר ל'קוקר'.

וזה לא רק זה. ש': "מערך האינטרנט קרס לאחרונה לפתע, וגם אי-אפשר להתחבר לשירות הלקוחות, שמעביר אותך להודעת ביפר, ומשם כבר אין קול ואין מענה".

לקוחות זועמים מתקשרים שוב ושוב למוקדי החברה, אך ללא מענה. לשם כך ניסינו ליצור בעצמנו קשר עם מנהלי החברה, אך עד כה הם לא הגיבו לפנייה הטלפונית שלנו, ואם תתקבל תגובה – נשמח לפרסמה.

יצוין כי 'נתיב' מעניקה שירות ברמת המחשב, רמת הספק ורמת הקו. כמו כן, השירות מלווה בפיקוח צמוד של וועדות רבנים אשר מינו משגיחי כשרות.

5 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

  1. מי שלא מוכן לשלם מחיר בעד אמונתו וערכיו – מה שווים אמונתו וערכיו?
    במקום להשמיץ ולהחליש את יראי ה' אני מליץ לכולם להטות שכם ולעזור במניעת המגיפה הנוראה של האינטרנט הטמא שכולנו יודעים אותה
    וכתבות מהסוג הזה מותר שיופיעו אבל לא בנימה גסה מזלזלת ועוקצנית
    נתיב היא חברה הראויה לכל שבח – וגם אם יש צליעות פה ושם – חשוב לעודד ולעזור ולא לעמוד וללגלג
    כנראה שהכותב מחובר לאינטרנט אחר ולכן נוח לו ללגלג כאשר רוב ככל גדולי הדור ממליצים על החברה הזו וסיבתם עימם

    אבריימי שטרן

    אבריימי |
    הגב
    • לא צריך לנצל את התמימות והיראת שמים שלנו,לזלזל בנו באופן כמ מחפיר, מותר להתיחס אלינו כלקוחות שמשלמים, ולא לחכות כל פעם על הקו זמן ארוך ללא שום תגובה, ןלכל בקשה של פתיחת אתר להמתין ללא גבול עד לפתיחתו,
      מצפים לשרות הוגן וטוב גם אם אנחנו חייבים להגיע אליהם ואין לנו אופציה של מתחרה טוב.
      אודי

      משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
      הגב
  2. בדרך כלל הם די טובים, (כמובן לא 100 אחוז, אבל אין דבר כזה גם לקבל סינון מצויין וגם שהכל יעבוד חלק).
    מה שקרה עכשיו, זה שהשרת שלהם קרס, זה דבר נדיר, שגם קרה לחברת סלקום ופלאפון למי שזוכר את הקריסה הגדולה.
    היום יום חמישי, הכל חזר לתיקונו, והכל עובד חלק.

    משה |
    הגב