לראשונה: משרד התיירות מעלה קמפיין ברומניה

"יש עליה של 50% בתיירות מרומניה לישראל במחצית הראשונה של השנה"

משרד התיירות עולה בימים אלו לראשונה בקמפיין ברומניה לעידוד תיירות סיטי ברייק לירושלים ולתל אביב. הקמפיין יהיה באוויר עד סוף 2017.
בעקבות גידול במספר התיירים המגיעים לישראל מרומניה וזיהוי הפוטנציאל התיירותי ממדינה זו, הוחלט במשרד לצאת בקמפיין רחב היקף, שבמסגרתו הוקם אתר אינטרנט ייעודי לקמפיין ברומנית, שמציע חבילות סיטי ברייק לתל אביב ולירושלים במחיר אטרקטיבי. הקמפיין מפורסם בערוצי הטלוויזיה המובילים ברומניה, דוגמת ,KANAL D PRO TV, באתרי אינטרנט מובילים, ברשתות חברתיות ובמגזינים נבחרים, דוגמת !OK, UNICA ועוד.
מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי ביקר בשבוע שעבר בבוקרשט כדי לקדם את הקמפיין ונפגש עם סוכנים, מנכ"לי חברות תעופה ועיתונאים, כדי להביא קהלים חדשים מרומניה, באמצעות קידום ה'סיטי ברייק ירושלים-תל אביב'.
רקע:
בשנתיים האחרונות זינק מספר התיירים מרומניה לישראל בעשרות אחוזים. בתקופה ינואר-אוגוסט בשנת 2015 הגיעו לארץ 26,300 תיירים מרומניה. בתקופה המקבילה השנה, נכנסו לישראל 43,800 תיירים מרומניה – גידול של 66 אחוזים. התיירים הרומנים שוהים בישראל בממוצע 7 לילות ומוציאים כ-821 דולרים במהלך חופשתם כאן. מספר הטיסות השבועיות מרומניה לישראל מגיע בשיא העונה ל-64, כאשר רובן המכריע מגיע לנתב"ג מבוקרשט הבירה. נוסף לבוקרשט, 15 טיסות שבועיות יוצאות מטימישוארה, מאוראדיה, מקראיובה, מיאשי ומקלוז', לנתב"ג. החל מנובמבר השנה, יחל לפעול קו חדש מבוקרשט לשדה התעופה עובדה. משרד התיירות מתמרץ חברות תעופה הפותחות קווים לנתב"ג מיעדים מהם אין כיום קווים לישראל. כמו כן המשרד מעודד את התיירות לאילת על ידי מתן מענק לחברות תעופה, בסכום של 45 אירו על כל נוסע הנוחת בשדה התעופה בעובדה.
מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי: "יש עליה של 50% בתיירות מרומניה לישראל במחצית הראשונה של השנה, ואנו רואים פוטנציאל לגידול נוסף בקרב קהלים חדשים. באירוע לבכירי תעשיית התיירות ברומניה, לקידום הקמפיין החדש, פעלנו לרתום סוכני תיירות שעד היום לא מכרו את ישראל כיעד תיירותי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.