מאחורי הקלעים: היועץ החרדי של טראמפ קיבל טלפון מהאדמו"ר מסטאמר

בתחילת השבוע, לאחר שכבר חלה ירידה דרמטית במספר הנדבקים בברוקלין התקשר האדמו"ר מסאטמר שליט"א ליועץ ברקוביץ וביקש ממנו לפתוח בחזרה את בתי הכנסת. כל הפרטים על השיחה

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ קראיום שישי האחרון לכל מושלי המדינות לפתוח מידי את בתי הכנסת, הנשיא הזהיר שאם הם לא יפתחו את בתי הכנסת, הוא יתערב בעצמו ויורה על פתיחת בתי הכנסת בכל המדינות.

בחסידות סאטמר בני יורק מספקים הסבר משלהם להחלטה של טראמפ. לדבריהם, עם פריצת מגיפת הקרונה יצרו קשר מהבית הלבן עם מספר רבנים ואדמורי"ם בניו יורק בראשם האדמו"ר מסאטמר שליט"א שדיברו עם היועץ אבי ברקוביץ, היועץ ביקש מהאדמו"ר לסגור את בתי הכנסת.

בתחילת השבוע, לאחר שכבר חלה ירידה דרמטית במספר הנדבקים בברוקלין התקשר האדמו"ר מסאטמר שליט"א ליועץ ברקוביץ וביקש ממנו לפתוח בחזרה את בתי הכנסת, בטענה שסגירת בתי הכנסת בניו יורק היא תוצאה של קרבות אגו בין מושל ניו יורק אנדרו קומאו לבין החרדים בברוקלין .

ביום רביעי האחרון התקשר היועץ ברקוביץ לאדמו"ר ואמר לו שהוא דיבר עם הנשיא בנושא והנשיא הבטיח לו לפעול לפתוח את בתי הכנסת עוד לפני חג השבועות, ואכן, כך היה, ביום חמישי הזכיר הנשיא בנאומו את בתי הכנסת, ולמחרת, ביום שישי הנשיא ביקש באופן אישי מכל מושלי המדינות לפתוח מידית את בתי הכנסת.

מושל ניו יורק נענה לבקשת טראמפ והודיע כי הוא יפתח את בתי כנסת

יצויין שלקראת חג השבועות יחזור האדמו"ר שליט"א להתפלל בבית הכנסת הגדול בעיר קרית יואל, יחד עם רבבות חסידי סאטמר שיגיעו לחגוג את החג בצלו- כפי שהיה כל השנים האחרונות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *