מאפינס ירקות לילדים

החופש הגדול זהו זמן נהדר לבילוי משותף עם הילדים. וכמה נהדר להכין יחד אוכל טעים, שיהיה גם מזין ובריא וגם זמן איכות וכיף יחד עם הקטנים

מאפינס יכול להיות גם בריא! המאפינס לא תופחים מאוד לכן ניתן להשתמש בכל קמח שאתם אוהבים, או לערבב בין קמחים וכמובן גם להכין מקמח ללא גלוטן!

מרכים:

1 כוס קמח (לבן/כוסמין/ תמי/ עדשים/ אורז)

1 כפית אבקת אפייה

קורט מלח

רבע כוס חלב קוקוס/ שקדים/ סויה או אחר

3 כפות שמן זית- אם לא אוהבים את הטעם אפשר להחליף בשמן אחר

1 כף גדושה של טפנד זיתים של Nany

כ-5-6 עגבניות שרי חצויות לחצי או כפית ממרח עגבניות מיובשות של Nany

חצי כפית אורגנו

אופן ההכנה:

  1. אופים את עגבניות השרי החצויות כ-10 דקות בתנור, או מקפיצים אותן קלות במחבת כ-2 דקות – ומקררים.
  2. שמים בקערה קמח ואבקת אפייה ומוסיפים את שאר הרכיבים לפי סדר הופעתם. מערבבים עד קבלת בלילה חלקה די סמיכה (אם היא נוזלית מידי ניתן להוסיף 2-3 כפות קמח). טועמים ומוסיפים מטפנד הזיתים לפי הטעם.
  3. מוסיפים את עגבניות השרי או כפית ממרח עגבניות מיובשות של Nany ומערבבים.
  1. ממלאים תבניות קאפקייקס בבלילה עד למחצית התבנית ואופים ב-180 מעלות עד שהמאפינס שחומים מלמעלה ומוכנים גם מלמטה.
  2. מקררים ומגישים לצד סלט רענן.

    חברת Nany, בראשות השף נדב חג'ג', יחד עם הגר עוז, מחברת הספר "לאכול בריא זה משחק ילדים", מגישים החופש מתכון מפנק, מנחם ועם מרכיבים בריאים!

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.