מבוכה בארמון: המלכה התחננה מהארי שלא יפרסם על העזיבה

רשת CNN מדווחת שהמלכה אליזבת', סבתו של הארי, ביקשה ממנו באופן אישי שלא לפרסם את ההודעה על כוונתו "לפרוש" ממשפחת המלוכה – אלא שהארי החליט לדחות את בקשתה ולפרסם את ההודעה

רק אתמול רעשה הממלכה הבריטית לנוכח הודעתם של בני הזוג המלכותי הארי ומייגן על עזיבת ארמון המלוכה והתנתקות מהמשפחה, כעת רשת CNN מדווחת שהמלכה אליזבת', סבתו של הארי, ביקשה ממנו באופן אישי שלא לפרסם את ההודעה על כוונתו "לפרוש" ממשפחת המלוכה – אלא שהארי החליט לדחות את בקשתה ולפרסם את ההודעה.

ולא רק, המלכה אליזבת' עודכנה דרך כלי התקשורת על כך שהארי ומייגן פרסמו את ההודעה באופפן רשמי על העזיבה – כל אנשי הארמון הוכו בהלם עם פרסום ההודעה.

הנסיך הארי ורעייתו מייגן הודיעו אמש (רביעי) כי הם מעוניינים לעזוב את הממלכה ובכך לסגת מקדמת הבמה של משפחת המלוכה. בהודעה שפרסמו הדוכסים הם הסבירו כי ברצונם "לממן את עצמם ולחיות לפחות חלק מהזמן ביבשת אמריקה".

"אחרי חודשים רבים של התלבטות ושיחות ביננו, בחרנו לעשות השנה שינוי ולעבור לתפקיד חדש ומתקדם במוסד המלוכה", כתבו בני הזוג המלכותי. "אנו מתכוונים לפרוש מהתפקידים הבכירים של משפחת המלוכה, לעבוד ולהפוך לעצמאים כלכלית".

עם זאת השניים הודיעו כי "נמשיך לתמוך לחלוטין בהוד מעלתה, המלכה אליזבת, ונחלק את זמננו בין בריטניה ואמריקה".

המלכה אליזבת' התעדכנה באמצעות כלי התקשורת ונדהמה לשמוע זאת.

בהודעה מטעם ארמון הבקינגהאם כי הארמון והמלכה "מבינים ללבם" של בני הזוג: "אנחנו מבינים את הרצון שלהם לנקוט בגישה אחרת, אבל מדובר בנושאים מסובכים שייקח להם זמן".

בשל ההתנתקות, השניים לא יזכו עוד לתקציבים מהארמון ולא מהציבור ויאלצו להסתדר כלכלית בכוחות עצמם. בממלכה צצו דיווחים על קרע של ממש בין האחים וקרע של ממש בין הזוג למשפחת המלוכה כולה.

הארי ומייגן זכו לביקורת על השימוש במטוסים פרטיים וכועסים על בני המשפחה שלא גיבו אותם.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *