מה השתבש במטוס הפרטי של גדולי הזמר החסידי? בקליינע

השבוע במדור הפפראצי של אתר 'אקטואליק': החולצות של ליפא, האם פריצת הגבולות בשמחות החרדיות נמשכת? הלחצים על אלי ישי, ועוד

בקליינע עוקב בדריכות אחר האירועים הפוליטיים והתזוזות בגושים, ולמרות שהעיניים נשואות בעיקר לעבר הפלזמות, בקליינע לא מפסיק לקבל ד"שים רבים על הסקופים האחרונים שהסעירו את המגזר החרדי. והיו עוד התפתחויות, שלא את כולן נוכל לפרט.

יו"ר תנועת יחד אלי ישי המשיך גם בשבוע הזה לקבל שיחות טלפונים מאיזור חיוג 03: גפני וליצמן ממשיכים במסע הלחצים שיוריד את הרשימה, ויש כאלו טוענים לניסיונות גישור עם הבית היהודי ועדיין יש ד"שים על אפשרות כי ישי ירוץ ויקבל תפקיד שר, ואף אופציה כי הרב מאזוז יורה על תמיכה ביהדות התורה אינה נשללת.

והנה דמות שחסרה מאוד במערכת הפוליטית, אריאל אטיאס, שר השיכון לשעבר שהשתעשע עם מנחם טוקר: "מה זה סטורי" וטוקר החזיר לו" "מה זה ש"ס"? כל זה בבר המצווה המפוארת בליל שישי לבנו של חנוך קס.

הצלם שלומי כהן רתם את כל כישורי הסטורי שלו בכדי לסייע לקמפיין המצ'ניג של ישיבת דרך ה' . לאחר שגייס 220 אלף שקל הוא זכה להוקרה מיוחדת מצד רבני הישיבה ורץ לפתוח שמפניות:

ואם במצ'ניג עסקנין, לבקליינע נודע כי היחצנים שעזרו לסורוצקין במסע המצ'ניג, בהם ירח טוקר וחבורתו, נשכרו לסייע גם למגבית של יששכר באהליך, שלא תוכלו להימלט ממנה השבוע, כולל שני ראיונות עם ראש הכולל הרב וייסבורד כמעט זהים, ב'משפחה' ו'בקהילה'.

ליל שישי הקודם. כשכל העיתונאים הצטופפו בכנסת בשעת סגירת הרשימות, זה רדף אחרי אלי ישי והשני בדק מה בכלל סמוטריץ' אומר, הפרשן החרדי ישראל כהן ודוברו של ח"כ אורי מקלב, יהודה מנדלוביץ, לא פספסו את מצוות היום וישבו מסביב לצלחת טשולנט מהבילה במסעדת "החצר" בבני ברק, שם הם פירשנו את נבכי הפוליטיקה וצפו במתרחש בשלט רחוק.

 

ובאותו הזמן יהדות התורה התארגנו לתפילת מעריב, מיד לאחר מסיבת העיתונאים הסוערת.

 

והנה מקלב, שדקות לאחר מכן כבר התיישב עם בכירי המטה להתייעצות ראשונה על אופי הקמפיין:

וגם אייכלר עשה השבוע היכרות עם הרב רפי פרץ מהבית היהודי

גדוד של חיל האויר שהגיע לסיור בעיר התורה בבני ברק, הגיעו לרשת הפלאפונים היימש פון לשמוע על עולם הפלאפונים המאושרים, מבעל הרשת, שלמה קליין:

הזמר ישי לפידות החל לכתוב טור כפול שבועי, הן בעיתון "בקהילה", שם הוא כותב בקו חרדי, והן בעלון הד"לי מצב הרוח, שם הוא כותב בסגנון הד"לי.
שני אנשים באדם אחד?

אותו לפידות נפגש השבוע בשדה התעופה בניו יורק עם כ״ק האדמור מפיטסבורג בדרכם לארץ, ושח עימו בענייני מוזיקה חסידית ומנגינות החסידות עליהן גדל. טעימה:

קובי אריאלי הנפיק סרטון פרסומת לשבת בהנחייתו ובהשתתפות החזן אברמי רוט וחשף את תמונת הרקע מחשבו האישי. לא אחר מאשר העיתונאי שהיה השבוע בכותרות, עמית סגל:

רגע אחרי שחזר מניו יורק, כבר נצפה הצלם החב"די חיים טויטו מצלם ביריד הענק 'לבית 8' של המבשר שהופק השנה ע"י חברת ההפקות 'צבעים'. במהלך היום השתתפו ביריד למעלה מ-20 אלף נשים, כשצלם אחד מופקד על הכל, אבל כשמדובר בצלם שצילם את הבמות הגדולות בעולם – אנחנו כאן כבר לא דואגים.

 

העסקן בני מחלב, העומד בראש פרויקט "מתחברים בעבודת השם" ופעיל מרכזי בחסידות ברסלב, נכנס בקודש פנימה להתברך מפי מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי לקראת החתונה שנערכה בחמישי בבנייני האומה, בה השתתפו כל המי ומי בברנז'ה, אישי ציבור עיתונאים ועוד. והנה תמונה מהחדר ייחוד.

באותה חתונה המשתתפים יכלו לראות, באופן די יוצא דופן, את עמירן דביר והכובע מתפקד על תקן זמר בלבד, כשבמקום שימחה תזמורת אחרת לגמרי.

ועוד מהחתונה: אחרי שהותקף בבקבוק זכוכית ואבנים בכניסה לחתונתו של מחלב, כתב 'ידיעות ירושלים' העיתונאי רפי פרלשטיין, שפרסם כתבה פחות מחמיאה על ש"ס ירושלים השבת, הוזמן לריקוד עם החתן ברחבת הריקודים כשהוא מאובטח בכניסתו וביציאתו.

גם מתווך הנדל"ן וכוכב הרשת שוקי סלומון התקבל השבוע לברכה אצל מרן שר התורה:

מוזיקה:

מה השתבש במטוס הפרטי של גדולי הזמר החסידי? בלעדי לבקליינע: בשבת הגיעו קבוצת יהודים אמריקאיים לשבות בציונו של רבי ישעיה מקרעסטיר בהונגריה. אל הקבוצה הצטרפו גדולי הזמר החסידי מרדכי בן דוד ויעקב שוואקי שיצאו מארה״ב בליל שישי במטוס פרטי של אחד מצעירי עשירי ניו יורק המקורב לשוואקי, אלא שבעקבות תקלה המטוס המפואר נחת בהונגריה כשעה בלבד לפני השבת – אך בל דאגה, לכוכבים שלום. גם קלידן העל אבי דרור שבת במקום, לפקח שהכל הולך כשורה.

ובמוצ"ש, ממש לפני שעה קלה, ערכו שני גדולי הזמר הבדלה מיוחדת. שורו הביטו וראו:

וזה שוואקי והבן יקיר בדרכם, במטוס הפרטי:

והנה גם וידאו

 

ובמוצ״ש שעבר הופיע יעקב שוואקי בטיימס סקוור בלב מנהטן, עם מסכי הענק שגוייסו לטובת המופע ע״י ארגון cTeen שמביא מידי שנה אלפי בני נוער מכל העולם וכמובן מישראל לשבתון יהדות בניו יורק. ביום ראשון שלאחר מכן התקיים מופע סיום במתחם הבענקט בווילאמסבורג עם אלפי בני הנוער מכל העולם. צילומים: ברוך עזגאווי

 

וזה כבר דרעי בחתונת בת העסקן מרדכי פריד. הפקה של מושי ביכלר:

מרדכי בן דוד ממשיך לעבוד במרץ על אלבומו החדש ונפגש בביתו שבסיגייט עם המלחין הרשי וינברגר

הגבולות נפרצות? לאחר סערת הכלה המתופפת שכיכבה השבוע בכותרות, בבר מצווה חרדית, אותה אחת מראשית המדור, לבנו של איל הנדל"ן חנוך קס, נצפתה נגנית נבל שפורטת על המיתרים לצד תזמורת חרדית וזמר חרדי. אחד המפיקים הביע זעזוע: "לא יכול להיות שנגנית נבל תככב על הבמה לצד זמרים חרדים".

ליפא שמעלצר ממשיך לחרוך את ישראל והשבוע הוא נצפה בחנות בבגיר שאוהבים לצ׳פר כתבים,וכנראה פחות אוהבים כנראה זמרים. ליפא שרגיל להתפנק שילם על הקניות טבין ותקילין.

ברכת מזל טוב חמה ולבבית לבעל מנגן היקר (וגם סבא לנכדים), מגדולי הזמר החסידי בארה"ק, ר' מוטי רוטמן, להולדת הבת בשעטו"מ.

והנה הסטורי הראשון של אבי בלום, עורך דין במקצועו, שראיין השבוע את שרת המשפטים:

 

 

והנה עוד אחד שנפגש עם אותה איילת שקד, משה פלדמן, ופרסם תמונה בסגנון "סגרנו שידוך":

אלי ביר מאיחוד הצלה והזמר שמחה ליינר קרעו השבוע את לוס אנג'לס:

הגאון רבי בערל לזר, רבה של רוסיה, נצפה השבוע במנהטן. בשל כך ששליח בקליינע לניו יורק פחות בקי בנושא הצילום, תצטרכו הפעם להאמין לנו שזה הרב שם בפנים.

ולסיום: איש והכלכלה פישל רוזנפלד, התפטר השבוע מאתר 'ביזנעס', שם הוא משמש עורך ראשי. בתקופה האחרונה צצו שמועות בנוגע למגעים שקיים עם כלי תקשורת כלליים.

אהבתם? עשו לנו לייק!

ראיתם 'סלב' חרדי בפוזה הראויה לצילום? נתקלתם במישהו מעניין מהמגזר פתאום לידכם? מפגש מעניין בין רבנים? ידיעות חמות, רכילויות כשרות, ותמונות בלעדיות שנקלטו על ידכם ימשיכו להתקבל במייל של המדור: [email protected] או לשלוח לווטסאפ 058-4742968– סודיות מובטחת

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *