מועמד ישראל ביתנו באירוע של הקהילה המשיחית

באירוע שערכה לאחרונה הקהילה המיסיונרית באשדוד 'בית הלל', נכחו בין השאר גם מר אלכס קושניר מנכ"ל משרד הקליטה עד לאחרונה ומתמודד לחברות בכנסת ברשימה של מפלגת 'ישראל ביתנו' בבחירות הקרובות, וכן סגן ראש עיריית אשדוד מטעם סיעת ישראל ביתנו שמעון כצנלסון.

בתקופה האחרונה עלתה לכותרות מספר פעמים הקהילה המיסיונרית באשדוד 'בית הלל', כאשר פעילי ארגון 'אור לאחים' חשפו את הניסיונות של הקהילה לפעול בקרב ניצולי שואה יוצאי חבר העמים, ואת השימוש שעושים חברי הקהילה במבנים של העירייה לפעילויות של הטפה להמרת דת ואירועים מיסיונריים.

באירוע שנערך לאחרונה בהשתתפות עשרות תושבי אשדוד יוצאי חבר העמים השתתף גם סגן ראש העיר אשדוד וכן מר אלכס קושניר אשר מתמודד ברשימת ישראל ביתנו לכנסת הקרובה, היו בין הנואמים לצד ראשי הקהילה המיסיונרית.

לדברי פעילי הארגון שעוקבים ונאבקים בפעילות המיסיון בכל רחבי הארץ, בנוסף לנאומים בעלי אופי משיחי ולתכנית מוזיקאלית, חולקו למשתתפים סלי מזון עמוסים בכל טוב כתשורה שקיבלו מהארגון על השתתפותם באירוע. יצוין כי על פי חוק, "הנותן או מבטיח לאדם כסף, שווה כסף או טובת הנאה חמרית אחרת כדי לפתות אותו להמיר דתו – דינו מאסר".

בשיחה עמו לא הכחיש מר קושניר את הפרטים, ואישר שהשתתף באירוע של קהילת בית הלל. לדברי גורמים בפעילות, העובדה שמר קושניר כיהן עד לא מכבר בתפקידו כמנכ"ל משרד העלייה והקליטה שאחראי באופן ישיר על העלאת יהודים מברית המועצות וממדינות נוספות מעלה תהיות קשות. שהלא, אם בזמן שהוא ישב על התפקיד הרגיש – שאחראי על קליטת עולים וסיוע להם בתחילת דרכם במדינה חדשה – הוא שיתף פעולה עם ארגונים שמנסים לנצל את רגעי החולשה, המעמד החברתי הרעוע וחוסר ההשתייכות הקהילתית, לטובת פעילות מיסיון נוצרית, הדבר עלול להשפיע רבות.

לדברי הרב בנימין וולקן ראש האגף למלחמה בכתות ובמיסיון בארגון אור לאחים: "קהילת בית הלל באשדוד היא מהקהילות המיסיונריות הנועזות שפועלות ברחבי הארץ. כבר בעבר התרענו על פעילות לא חוקית שהם מבצעים מתוך מבנים ששייכים לעיריית אשדוד, כעת מסתבר שגם בכירים בשירות הציבורי משתפים פעולה עם הקהילה. לא יעלה על הדעת שבכיר במשרד ממשלתי, ישתתף באירועים של המיסיון"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *