מותג הלואו קוסט UP של חברת אל על בטל ומבוטל

במקביל תנהיג אל על ללקוחותיה חלוקה בין שלוש דרגות שירות

מותג הלואו קוסט UP של חברת אל על בטל ומבוטל כך על פי הודעת החברה .

במקביל תנהיג אל על ללקוחותיה חלוקה בין שלוש דרגות שירות.

הלקוח במחלקת תיירים תאפשר לנוסע בחירה בין שלושה סוגים שונים של חבילות מוצרי טיסה: המוצר הבסיסי והזול ביותר ("לייט") יאפשר עלייה למטוס עם תיק יד וקבלת ארוחה, ללא אפשרות לביטול או שינוי – כנהוג בחברות הלואו קוסט; דרגת השינוי המשופרת "קלאסיק" תאפשר בנוסף בחירת מושב, משלוח כבודה ואפשרות לשינוי או ביטול בתוספת תשלום.

החבילה השלישית והטובה ביותר במחלקת תיירים ("פלקס") תכלול בנוסף לאמור בחבילה השנייה גם הוספת תיק יד שני וגמישויות בתנאי הביטול והשינוי.

השינוי המדובר יחל במהלך הרבעון הרביעי של השנה (2018) בכל יעדי החברה לאירופה .

בנוסף אל על מודיעה כי יבוצע חידוש לפנים המטוסים ליעדי אירופה. החידוש יכלול החלפה בהדרגה של מושבי התיירים והעסקים בחלק מצי המטוסים צרי הגוף של החברה.

סמנכ"ל הסחר של אל על גונן אוסישקין שהוא גם המועמד המוביל לתפקיד מנכ"ל החברה הסביר את המהלך האסרטגי החדש: ”עשרות אנשי צוות של אל על עבדו על התוכנית החדשה המיועדת להעניק ערך ללקוחות ולשדרג את החברה. מטרה היא להעניק ללקוחות את מה שהם רוצים. אחרי ארבע שנות הפעלה אנו מבינים שחברת UP עשתה את שלה – יש גם קושי להחזיק מותגים רבים. מה ש-UP עשתה היה טוב אך לא מספיק. אנחנו יודעים שהלקוחות שלנו רוצים חופש בחירה – חלקם רוצים לטוס ללא מזוודה ומוכנים לשבת איפה שנוח לחברה".

עוד הוסיף :"מדובר במסלולי טיסות שבפועל גם קל לנו יותר לשווק אותן. הן יותר פשוטות וברורות. באוקטובר 2018 תצא הטיסה הראשונה שבה בעצם יהיה אפשר לבחור הכול והשיווק יתחיל באפריל. הכרטיס יהיה גמיש ומשתלם”.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.