מזכירת הקופ"ח השתוללה: "למה את מכניסה לפה חרדים"

אנטישמיות או סתם שנאת האחר במכבי בקניון נעימי בבית שמש// כל הפרטים על המקרה המקומם שנחשף לראשונה כאן באקטואליק

זהו סיפור מקומם שהגיע למערכת אקטואליק מפיו של בעל המעשה, וכך הוא מספר: חייב לשתף אתכם. פניתי הבוקר לרופא המשפחה שלי עם צינון עמוק ותחושת חולשה כללית. הרופא החליט ליתר ביטחון להפנות אותי גם לבדיקת קורונה.

לקחתי את טופס ההפניה, ובעודי עושה את דרכי החוצה, עצרתי במזכירות הקופה לשאול אם אני יכול להזמין את התור דרכם או באיזו דרך אחרת.

הפקידה, שישבה מאחורי מיגוני פלסטיק והייתה שקועה עמוק בהתכתבויות באייפון שלה הסתערה עלי "אדוני. מה אתה עושה פה? אסור לך להיכנס לפה. אתה מפר בידוד". ניסיתי להסביר לבחורה הנסערת שהרגע יצאתי מהרופא ואני רק בס"ה שואל על אופן הזמנת תור – ושום דבר. הבחורה בהיסטריה קמה מהמקום, ורק צורחת "לך מפה" "לך מפה". "דבר איתי בטלפון. לא פה. אסור לך להיות פה בכלל. תצא מכאן". הכל בטון דרמטי כעוס וזועם.

כאזרח שומר חוק יצאתי כמובן החוצה, והגברת יוצאת אחרי וצועקת על מישהי שישבה בכניסה והייתה גם שקועה באייפון שלה "למה את מכניסה לפה חרדים? אל תכניסי חרדים בלי שאת מתחקרת אותם ומי שלא מרגיש טוב שלא ייכנס לפה".

האיש מסיים בכאב: "הבנתם? חרדי שמגיע לקופה ולא מרגיש טוב – לא להכניס!! זו הקופה שאני משלם לה דמי חבר כבר יותר מ-44 שנים. בושה וחרפה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *