מחאת תושבי העוטף מגיעה לת"א

תושבי הדרום יוצאים בפעם הראשונה למחאה רחבה במיקום לא מקרי – שדרות רוטשילד בתל אביב. ימים אחדים לפני הבחירות, הפוליטיקאים הזדרזו להגיע לשם. כתבתם של מורן שכניק ואסף פוזיילוב, מתוך חדשות הערב בכאן

תושבי הדרום יוצאים בפעם הראשונה למחאה רחבה במיקום לא מקרי – שדרות רוטשילד בתל אביב. ימים אחדים לפני הבחירות, הפוליטיקאים הזדרזו להגיע לשם.

גנץ לתושבי העוטף המוחים ברוטשילד: אף אחד לא צריך לדרוש מכם לשאת את מדינת ישראל על הכתפיים. כשאני אהיה ראש הממשלה אתם תהיו האורחים שלי ולא קפטן ג'ורג'.

בדבריו ציין כי: "זו לא הפעם הראשונה שאני פוגש אתכם. הייתי במוסדות החינוך, ביישובים, בשטח. ההערכה שלי אליכם רבה מאוד. ההערכה אליכם היא חלק מהפתרון- אף אחד לא צריך לדרוש מכם לשאת את מדינת ישראל על הכתפיים.

גנץ הוסיף "הדרישה שלכם היא דרישה פשוטה והמענה צריך להיות משולב. עלינו לפעול בעוצמה רבה. אחרי צוק איתן היה שקט והיישובים התפתחו וחבל שהזמן לא נוצל למהלך משלים. חייבים לשקם את ההרתעה ולהחזיר את השקט. אסור לוותר על המאמץ המדינתי אבל לא לעשות את זה באמצעות מזוודות עם כסף. והדבר הנוסף המשמעותי הוא להתייחס אליכם.

גנץ סיים ואמר "אני רוצה לומר לכם שכשאני אהיה ראש הממשלה אתם תהיו האורחים שלי ולא קפטן ג'ורג'. כשהייתי בביקור במכללת ספיר ונפגשתי עם הצעירים הבטחתי- אתם לא תרוצו אחרי אני ארוץ אליכם

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *