מחלוקת בקוקפיט: לפיד לא מוכן לשבת עם נתניהו

הבוקר (שלישי) דווח ב"ידיעות אחרונות" כי בכחול לבן יש מחלוקת פנימית האם להקים ממשלת אחדות יחד עם נתניהו,כאשר מס 2 לפיד אינו מוכן בשום אופן לשבת בממשלה שבראשותה עומד נתניהו.

הבוקר (שלישי) דווח ב"ידיעות אחרונות" כי בכחול לבן יש מחלוקת פנימית האם להקים ממשלת אחדות יחד עם נתניהו,כאשר מס 2 לפיד אינו מוכן בשום אופן לשבת בממשלה שבראשותה עומד נתניהו.

גורמים בכחול לבן טוענים כי עמדתו של לפיד מגיעה על רקע ההצעה שנתניהו יכהן ראשון כראש ממשלה, ויוחלף מיד אם יוגש נגדו כתב אישום. בכחול לבן הבטיחו במהלך קמפיין הבחירות לא לשבת עם נתניהו לאור מצבו המשפטי.

עוד דוחח בידיעות כי רב בכיר המזוהה עם ש"ס קרא באופן מפתיע לדרעי לזנוח את התחייבויותו למחנה הימין ולנתניהו, ולנהל משא ומתן לישיבה עם כחול לבן. לפי הדיווח, הרב ציון בוארון הסביר את בקשתו בטענה שתחת שלטון כחול לבן מצב הדת בישראל יהיה טוב יותר ממצבו תחת שלטון הליכוד.

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. די לבביזם

    13 שנה הדיקטטור יושב בכיסאו.
    ובשנים האחרונות המשפט מה ..מפתאום אני אמרתי …
    חוזר על עצמו.
    להחזיר את השפיות למדינה

    דון קישוט |
    הגב
  2. שיעמוד

    אם יאיר לא רוצה לשבת עם נתניהו שיעמוד
    גם ככה הוא לא מגיע לקרסוליים שלו

    יאיר |
    הגב
  3. תורת המשחקים

    גנץ רוצה אחדות. לפיד לא. אם לפיד לא מצטרף גנץ, עם 15 מנדטים, לא יכול לדרוש רוטציה, מקסימום שר ביטחון. ולכן:
    מבחינת לפיד יו"ר אופוזיציה או בחירות חוזרות. יותר מזה לא יקבל.
    מבחינת גנץ ניסיון להציג חזית רחבה. עם בוגי-תלם יש לו 18. ואז רוטציה, שר ביטחון או בחירות חוזרות. הבעיה היא שהוא יודע שבחירות חוזרות לא ישפרו את מצבו. סביר להניח שחלק ממצביעי השמאל שהלכו לכחולבן בגלל קמפיין המפלגה הגדולה יחזרו למפלגות שלהם, עבודה או מרצ, מצביעי ליברמן יחזרו לימין והימין יתחזק. הערבים מיצו את הפוטנציאל עם חזרה לתוצאות האיחוד הקודם ב 2015.
    החלטות קשות המונחות בעיקר לפתחו של גנץ.
    אופציה חדשה.
    שימו לב!!!
    פירוק הפיקציה של כחולבן, גנץ שר ביטחון והצטרפות לליכוד כמספר 2. ביבי מחפש יורש ולא רוצה את גדעון סער. לגנץ זו נקודת זינוק לראשות הממשלה אם מוגש כתב אישום.
    יהיה מעניין

    המסביר לצרחן |
    הגב