נמצא המקום בו חצו משה ועם ישראל את ים סוף

על פי ממצאי המחקר על שם תומאס הקדוש, בני ישראל חצו את ים סוף מנואיבה דרך מפרץ אילת אל ג'בל אל-לווז שבערב הסעודית, שזהו הר סיני המקראי בו קיבל משה את לוחות הברית

היסטוריונים וארכאולוגים מנפקים כעת סדרה של הוכחות שמוכיחות את אמיתות סיפור יציאת מצרים כפי שנכתב בתורת משה. במחקר חדש נחשף המיקום המדויק בו חצו בני ישראל את ים סוף

על פי ממצאי המחקר על שם תומאס הקדוש, בני ישראל חצו את ים סוף מנואיבה דרך מפרץ אילת אל ג'בל אל-לווז שבערב הסעודית, שזהו הר סיני המקראי בו קיבל משה את לוחות הברית.

ב"דיילי סטאר" הבריטי פורסם כי חוקרים פרסמו כעת סרט תיעודי חדש "למצוא את הר סיני: הר סיני האמיתי בערב הסעודית". מאורו והצוות שלו סבורים שהר ג'בל אל-לווז שבערב הסעודית הוא הר סיני וכי בני ישראל עשו את הדרך אליו מנואיבה, השוכנת בצדו המזרחי של חצי האי סיני. לטענתם, בני ישראל חצו דרך "גשר ארץ" הנמצא בעומק של כ-33 מטרים ורוחבו כ-13 ק"מ.

מאורו טוען כי: "בנקודה הזאת בני ישראל נתקעו, עם הרים משני הצדדים, הים האדום מולם וצבאו של פרעה מאחוריהם. באופן מדהים, קיים נתיב מעבר מתחת למים ממצרים לערב הסעודית שרוחבו כ-13 ק"מ, מה שיכול לאפשר ל-3 מיליון הנפשות לעבור דרכו בבטחה. הדרך אינה תלולה מדי ובני ישראל יכלו לעבור דרכה בקלות אם הים נחצה לשניים". החוקרים מאמינים גם כי תצורות האלמוגים באזור הנן יוצאות דופן ומזכירות מרכבות ששקעו כשהים הכה בצבא פרעה.

בסרט התיעודי טענו כי נואיבה תואמת לסיפור יציאת מצרים וכך גם המרחק (120 ק"מ) וכן מאמינים שג'בל אל-לווז הוא הר סיני המקראי – וזה בזכות ציורי מערות של עגלים שנמצאו במקום ומתאימים לסיפור המקראי על עגל הזהב.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. גדולי החסידות ידעו את זה ממזמן!

    המדענים המבולבלים.. רק עכשו גילו..

    *גדולי החסידות ברוח קודשם יודעים הכול..* ?

    וראיתי בפירוש מדרש בחידוש על הגדה של פסח להגאון *המקובל רבי אליעזר נחמן פואה* זי"ע תלמיד *הרמ"ע מפאנו*

    שכתב שמעברות הירדן ניכר כיון שהקימו שם י"ב אבנים גדולות, וכן מקום *שנקרע ים סוף* לבני ישראל עדיין *ניכר עד היום"*

    והגה"ק רבי אהרון מבעלזא זי"ע כתב שאף בירדן ניכר המקום שנקרע שנים עשר שבילים שבהם עברו בני ישראל.

    עוד הוסיף שבכל ימות העולם ניכר ביקוע הים עד ימינו! (שער הגדה מדרש בחידוש)

    ישראל שפר |
    הגב