מייגן עולה על עקבים ולא מסתירה את הבטן

מייגן והארי הגיעו לפגוש את הצלמים עם הצאצא הטרי. ליציאה הרשמית הראשונה לאחר הלידה בחרה הדוכסית בשמלת בלייזר לבנה,וכמיטב המסורת המשפחתית הלכה עם נעלי עקב. השם הנבחר של הרך הנולד הוא: ארצ'י האריסון מאונטבאטן ווינדזור. שיהיה במזל

למרות שרבים האמינו כי מייגן מעוניינת לנקוט בצעדים קצת אחרים ממה שהורגלנו, ולא לצאת אל התקשורת מיד אחרי שילדה, ההשערות הללו התבדו, והוחלפו בתמונות מתוקות במיוחד של הזוג הנרגש, ושל האב הטרי הארי, אוחז בבנו – השביעי לכתר, עטוף היטב בשמיכות לבנות. וחשף את שמו של הרך הנולד: ארצ'י האריסון מאונטבאטן ווינדזור. ומההצצה החטופה קשה עדיין לקבוע למי הוא דומה, כך שנותר לנו להתמקד במה שכן רואים שם.

מייגן יצאה אל העם, על עקבי ניוד גבוהים מאוד, בשמלה לבנה עשויה בד נוקשה בגזרת טרנץ', שלא הסתירה את בטן שהרגע רק ילדה. להפך. השמלה דווקא הבליטה את הבטן בגלל הקשירה שבצלעות.

שמלת האימהות הראשונה של מייגן, בגזרת טוקסידו, יוצרה במיוחד למעמד, ועל פי איך שהיא יושבת על הגוף יש סיכוי שהחייטים צפו שמייגן תלבש אותה יום יומיים אחרי הלידה. מה שאהבנו זה את האנושיות שבדבר, בכל זאת אישה אחרי לידה.

"יש לו טמפרמנט מתוק", סיפרה מייגן לתקשורת. "הוא רגוע והיה עד עכשיו פשוט חלומי. אלה ימים מאוד קסומים ומיוחדים". אין ספק שמדובר בתינוק קוטור, ואנחנו מחכים ומצפים ללוקים הבאים שמתכננת לנו וגם לו האם הטריה והאופנתית, נמשיך לעקוב.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *