מירי גפן בתיאור מצמרר משמחת בר המצווה בבית החולים

עין לא נשארה יבשה כשאביו של אור סיפר סיפור התאונה, הודה לכולם ובירך את בנו. ההתרגשות היתה גדולה והשמחה פרצה את כל גבולות הכאב

יש רגעים בהם העולם נראה אחרת. גלגלי החיים הנוסעים בקצב אוטוסטרדה עוצרים בחריקת בלמים. נותנים זבנג פרופרציה לחיים, לנפש ולחשיבה ההגיונית.

את התחושה הזו הרגשתי היום כשהאזנתי לתוכנית חידודון ברדיו קול ברמה בהגשת השדרן שר השמחה עמי מימון.

"מה יום מיומיים"? עוברת שאלה במחשבתכם.

אז ככה. היום בצהרים התקיימה בבית החולים איכלוב בר מצווה מיוחדת, מרגשת במיוחד לאור קופרשטיין בנו של מתנדב "איחוד הצלה" טל קופרשטיין.

לפני כעשרה ימים היה טל קופרשטיין מתנדב בארגון בדרכו להצלת חיים. אלא שאז ארע הנורא מכל. טל נפצע קשה בתאונת דרכים, הוא עדיין מאושפז בבית החולים וזקוק לרחמי שמים.

היום היתה אמורה להתקיים לבנו אור טקס בר המצוה. אלא שמצבו של אביו המרותק למיטתו בבית החולים הוביל לביטול הארוע.

הידיעה הזו הגיעה לאוזניו של שדרן הרדיו עמי מימון וכששר השמחה שמע זאת ישר החליט לנצל את כח הרדיו והמוטו המוביל את קו הרדיו "בשבילך ובשבילי" ונרתם למשימת ארגון בר מצווה לילד לצד אביו בבית החולים.

ויהי אור!

אמש בשידור חי ברדיו קול ברמה סיפר השדרן עמי מימון את הסיפור הכאוב וביקש מהמאזינים להרתם למשימה: הפקת בר מצוה לאור קופרשטיין בבית החולים.

תוך פחות משעה הכל נסגר. מאישור בית החולים לקיום הארוע באולם בית החולים, ועד תרומת תפילין, טלית, חליפה, צלם, זמרים, כיבוד, סידורי בלונים ועוד ועוד

כזה הוא כח התקשורת וליבם הרחב של מאזיני הרדיו. "מי כעמך ישראל".

היום יום ד' 27.11.19 התקיים בשידור חי טקס בר המצוה לאור בהפקת רדיו קול ברמה.

עין לא נשארה יבשה כשאביו של אור סיפר סיפור התאונה, הודה לכולם ובירך את בנו. ההתרגשות היתה גדולה והשמחה פרצה את כל גבולות הכאב. כולם באו לשמוח עם אור וטל, בינהם הזמרים יניב בן משיח, רולי דיקמן, רועי חתן, הקלידן מאיר ישראל, ה"משמחים" של ברסלב, אנשי "איחוד הצלה", משפחתו של הנער וחבריו ועוד הרבה מאזינים שהתרגשו מהשידור והרגישו צורך לבוא ולהיות חלק מהשמחה.

ויהי אור!  יש לזכור. כי גם מאחורי הדברים הקשים העוברים על משפחת קופרשטיין  ועל כלל העם נמצא ה' יתברך.

מזל טוב למשפחת קופרשטיין ורפואה שלמה במהרה לאבי המשפחה.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. רפואה שלמה ומזל טוב..

    לא הבנתי רק למה היה צריך תרומה של תפילין טלית וחליפה. מה הקשר לתאונה? הם לא התארגנו לזה מבעוד מועד?

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב