מכה לליברמן: 25 בכירים ב'ישראל ביתנו' לשעבר ערקו לליכוד

ראש הממשלה ויו״ר הליכוד בנימין נתניהו נפגש היום, יחד עם מטה השטח הרוסי של קמפיין הליכוד, עם 25 נציגים של המגזר הרוסי שעבדו בעבר עם ״ישראל ביתנו״ והחליטו להעביר את תמיכתם לליכוד.

 

ראש הממשלה ויו״ר הליכוד בנימין נתניהו נפגש היום, יחד עם מטה השטח הרוסי של קמפיין הליכוד, עם 25 נציגים של המגזר הרוסי שעבדו בעבר עם ״ישראל ביתנו״ והחליטו להעביר את תמיכתם לליכוד.

הפגישה התקיימה יחד עם השר זאב אלקין, ראש העיר רונן פלוט, אריאל בולשטיין יועץ רה״מ למגזר הרוסי ואנשי קמפיין הליכוד. בליכוד הוסיפו כי מתקיימים מגעים מול נציגים נוספים שיעברו לליכוד בקרוב.

ראש הממשלה בנימין נתניהו: ״תודה לכם על התמיכה. כשנעשיתי ראש ממשלה לקחתי מנכ״ל לליכוד מיוצאי ברית המועצות לשעבר. כשהקמתי ממשלה הבאתי את נתן ויולי לשרים. לימים תמכתי ביו״ר כנסת מהמגזר. אלקין הוא יוצא בריה״מ. זה לא מקרי ולא פוליטי, זה מתוך השקפה לאומית עמוקה שיש לי שחשבתי לקדם את המגזר דרך הליכוד.

ראש הממשלה אמר ש ״אי אפשר להבין את ההצלחה של ישראל בלי הקליטה של למעלה ממיליון דוברי רוסית. אי אפשר להבין את ההצלחה הזאת בלי כלכלת השוק הפתוח שהובלתי. העלייה הרוסית לא הייתה נקלטת בשום אופן בלי פתיחת השוק. הרעיון לשלב את עולי בריה״מ לשעבר בתוך הפוליטיקה, הכלכלה, האקדמיה, היזמות – זה רעיון שבוער בי וזה חלק מהחזון שלי מאז ומתמיד.

נתניהו הוסיף ״יש צרכים. יש פנסיות שצריך לדאוג להן, יש בעיות שצריך לפתור. הבעיות הללו לא יפתרו בדרך של מפלגה סקטוריאלית. במשך שנים העברנו את האחריות לטיפול בבעיות הציבור הרוסי לליברמן. ליברמן לא עשה כלום. אני מכה על חטא – משום שהבעיות של המגזר לא נפתרו. הוא רק ידע לתת סיסמאות. תגידו לי דבר אחד שליברמן עשה? היום הוא מדבר נגד חרדים, אבל לפני רגע ליברמן היה בברית עם החרדים ורץ לכל הרבנים כדי לבלום את המועמד החילוני בקרב על ראש העיר ירושלים".

 

לסיום אמר נתניהו כי ״אז אנחנו הבנו – ואנחנו נעשה. אצלו מילה זה רק מילה ואפס מעשים. אני מחוייב ואני אעשה – דיור ציבורי, פנסיות ועוד. עמדנו לתת את הפנסיות, הליכוד התחייב לכך, ליברמן ביטל את הפנסיות בגלל שלא הסכים להקים את הממשלה. ״אנחנו בונים דיור ציבורי בכל הארץ. אלפי יחידות דיור בכל הארץ. זאת אחריות של הליכוד והיא תמשיך להיות באחריות של הליכוד. את הפנסיות והדיור אני מבטיח ואני אביא. שמעתי על הספין של השמאל על ״מדינת ההלכה״. שמעתי ומיניתי שר משפטים מהקהילה הגאה. שמעתי ומיניתי דובר לתקשורת הבינלאומית שהיה ממייסדי התא הגאה בליכוד. אז שמענו על הקשקוש הזה. ליברמן רימה את בוחריו. הוא הבטיח להם ממשלה בראשות נתניהו. הוא לא עשה את זה. הוא הוליך שולל את בוחריו. ליברמן אמר שיתמוך במפלגה שתקבל הכי הרבה מנדטים. אם גנץ יקבל יותר, ליברמן ילך לממשלה עם גנץ לפיד וברק. אם הליכוד לא תהיה המפלגה הגדולה ביותר אנחנו נקבל ממשלת שמאל בתמיכת ליברמן, כי כך הוא התחייב. ליברמן גם לא תוקף את גנץ וברק, הוא רק תוקף אותי, אז ברור איזו מפלגה ואיזו ממשלה הוא מעדיף. יש דרך אחת למנוע זאת וזה להצביע לליכוד.

נתניהו הוסיף ״אני רוצה אתכם בליכוד. רק בליכוד אפשר להשפיע על המדינה ולהביא הישגים. תכנסו בכל הכח ותשפיעו באמת, כי אי אפשר להשפיע בדרך אחרת״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *