איציק אוחנה. ראיון

בודק כל סיפור לפני שהוא מפרסם 7 פעמים, ואם הוא עלול לפגוע במישהו – הוא ייגנז. כתב הברנז'ה החרדי איציק אוחנה מצהיר כי מה שמרגש אותו הוא עוד סלב שמתקרב ליהדות. ראיון

הם נמצאים בדרך כלל מאחורי הקלעים, אבל מניעים תהליכים שלמים וגדולים. בחול המועד פסח תשע"ט 'אקטואליק' מגיש פרויקט מיוחד: האנשים ששווה לכם להכיר.

 

והפעם: איציק אוחנה, כתב הברנז'ה והסלב'ס החרדי

 

איציק, ספר לנו קצת על תחילת הדרך.

"התחלת דרכי בתקשורת הייתה לפני כ-5 שנים כשדרן בקווי הנייעס. עוד בהיותי בחור צעיר אני זוכר שהתאהבתי בתחום הנייעס. מי שפתחו לי את הדלת וזיהו את הפוטנציאל שבי היו האחים יענקי ויום טוב ביכלר שלימדו אותי תקשורת רדיופונית ולקחו אותי כשדרן ומסמס בקו הנייעס המיתולגי שבבעלותם, 'הקול החרדי'. במקביל עם הזמן הצטרפתי ככתב לאתר 'בחדרי חרדים'.

"כיום אני מסקר תחום ברנז'ה וסלבס בתקשורת החרדית ומשדר בחדשות 'הסקופים' בבעלותו של חיים הירשמן – שאני חייב לו הרבה הכרת הטוב".

ספר קצת על עצמך, מבחינה אישית.

"רווק בן 22, מתגורר בעיר החרדית אלעד. העיסוק שלי בתקשורת הוא סביב דבר אחד שאני מאוד אוהב – ברנז’ה וסלבס, אני יכול לעסוק בזה שעות על גבי שעות ולהפוך את העולם על פרסום כלשהו".

איך נראה יום "רגיל" בחייך, בשגרה?

"קם בבוקר, מתפלל לה', ונוסע לעבודה במשרד שלי בבני ברק, וכל השאר בונוס".

משהו שאנחנו לא יודעים עליך?

"לפני כל סיפור שאני מפרסם – אני חושב האם זה יזיק או יגרום עוגמת נפש למישהו. אם כן – אני אמנע מלפרסם אותו. מה שמחזיק אותנו כיהודים יראים – זו העובדה שאנחנו מצווים לא לפגוע באף יהודי חס וחלילה. יש יותר סיפורים שלא פרסמתי – ממה שכן פרסמתי, וזה בגלל שלא רציתי לפגוע".

אישיות שאתה מעריך במיוחד?

"ח"כ מיכאל מלכיאלי מש"ס. חבר כנסת שפועל נטו למען הציבור סביב השעון, ואם אפשר לבחור עוד אחד – סגן השר יעקב ליצמן שמסייע לכל אדם בלי הבדלי דת וגזע".

מה מרגש אותך במיוחד?

"כשאני רואה מפורסם חילוני שמתחזק – זה מרגש אותי. כשאני רואה סלבס שמתחיל לשמור שבת או לקיים מצוות – זה עושה לי טוב על הלב".

ומה המסר האישי שלך בפסח תשע"ט?

"חג הפסח הוא זיכרון למאורע שעל ידו התאחדו בני ישראל ויצאו לדרכם כעם אחד שיש לו יעוד משותף – יציאת מצרים. אני תמיד דוגל בדרך של אחדות ושלום בין כולם – עכשיו בתום מערכת בחירות טעונה, סוערת ורוויית הכפשות, צריכים כולם להתאחד, לשים הכל מאחור ולהתאחד".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *