מנכ"ל משרד האוצר הודיע על כוונתו לסיים את תפקידו

אמש דלף שמנכ"ל משרד הבריאות בר סימן טוב שוקל אף הוא לסיים את תפקידו

לאחר שאמש דלף שמנכ"ל משרד הבריאות בר סימן טוב, שוקל לסיים את תפקידו, הבוקר אנו מתבשרים שמנכ"ל משרד האוצר, הודיע על רצונו לסיים את תפקידו.

שני האישים הללו אשר היו דומיננטיים ביותר במשבר הקורונה העכשווי, לא אחת הגיעו למצבים של קרבות פנים מול פנים האחד עם השני, כאשר כל אחד מייצג אינטרסים שונים של המדינה.

החשש מול תחלואה קשה שתגבה חיי אדם רבים וקריסת בתי החולים, לצד החשש מקריסת המשק הכלכלי שתעלה בכמות בלתי נתפסת של מחוסרי עבודה.

שני האישים הללו, זכו להמון הערכה, שכן נדמה היה, שהם מתפקדים ללא שרים מעליהם. כאשר השרים פשוט נעלמו הן השר ליצמן והן השר כחלון, כל אחד מסיבותיו וממבנה אישיותו וכורח הנסיבות נאלמו דום במשבר האחרון ומנכל"י המשרד, הם אלו שהובילו את המהלכים החשובים, לצד זה, משניהם לא נחסכה ביקורת רבה מצד גורמים שונים בשל היותם כוחניים והחלטיים ונכונותם להתגושש על עקרונותיהם עד זוב דם.

כאמור, הבוקר מנכ"ל משרד האוצר, שי באב"ד, הודיע לשר האוצר המיועד, ישראל כ"ץ, על כוונתו לסיים את תפקידו עם כינונה של הממשלה החדשה וחילופי השרים.

לבקשת השר כ"ץ סוכם בין השניים כי מועד סיום תפקידו של מנכ"ל משרד האוצר יתואם בין הצדדים בהמשך.

מנכ"ל משרד האוצר הדגיש בפני השר כ"ץ כי הוא מעמיד את ניסיונו לרשותו ולרשות ממשלת ישראל בכדי שהעברת המקל תתבצע על הצד הטוב ביותר בתקופה מאתגרת זו.

מנכ"ל משרד האוצר, שי באב"ד: "בחמש השנים האחרונות ניתנה לי הזכות הגדולה ביותר של חיי לשרת את אזרחי מדינת ישראל באחד התפקידים המשפיעים והחשובים הקיימים בשירות הציבורי. אני מודה לשר האוצר, משה כחלון, על האמון שנתן בי ועל כך שאפשר לי למלא את שליחותי הציבורית בצורה הטובה ביותר, ולאשתי ולמשפחתי על התמיכה רבת השנים שבלעדיה לא הייתי יכול לבצע את התפקיד. כמו כן מאחל לשר כ״ץ הצלחה רבה במשרד האוצר. הצלחתו הצלחתנו״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *