מנכ"ל פלאפון : "ברור לנו שאירוע מסוג זה מחייב פיצוי"

מנכ"ל החברה רן גוראון מנכ"ל חברת פלאפון במסר לקהל הלקוחות :"אני רוצה לפתוח את הבוקר הזה קודם כל ולהתנצל בפני לקוחות חברת פלאפון. הרשת כרגע יציבה ותקינה. המנויים מקבלים שירות טוב. הרשת בהליך התקדמות תמידית .

התקלה של אתמול נובעת משיפור של אחד הרכיבים אותו אנו משדרגים. הזיהוי של התקלה היה מיידי, ומיד בודדנו את התקלה לשרת אחר שהיה תקול. התהליך הזה הסתיים בשעה 20:30 ובעצם מאתמול בשעה זו השירות חזר ללקוחות פלאפון. ביצענו במהלך הלילה פעולות נוספות וכרגע אנחנו מטפלים בבעיות נוספות של לקוחות מסוימים שפונים אלינו.

"החברה פעלה במהירות, עדכנו את הלקוחות. ברור לנו שאירוע מסוג זה מחייב פיצוי, נתפנה לדון בזה היום. נפנה את הזמן גם על מנת לבצע תחקירים סביב האירוע הזה. אירוע פחות מוצלח מבחינתנו. חברת פלאפון עושה הכל על מנת לספק כל הזמן שירות טוב ואת הרשת המהירה בישראל. לא מיהרנו להכריז על חזרה לשגרה, אנחנו מנתרים את הרשת ואת הביצועים שלה.

אנו מעריכים שמכיוון שהרשת כרגע יציבה, אז המיזם הזה נמצא בסיומו".

בנוסף נערכה כבר הבוקר שיחת הבהרה בין מנכ"ל משרד התקשורת נתי כהן לגוראון. במהלך השיחה הוחלט כי מהנדסים מטעם משרד התקשורת יצטרפו לצוות הבדיקה שהקימה חברת פלאפון לבירור נסיבות האירוע. צוות הבדיקה יגיש ממצאים ראשונים למנכ"ל משרד התקשורת תוך שבועיים מהיום.

מסקנות והפקת לקחים מהאירוע יוגשו לשר התקשורת בתחילת נובמבר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.