מנכ"ל קול ברמה: "קיים כשל שוק במדידת הרייטינג"

לדבריו, "בלי כלים עדכניים למדידה לא נצליח לפרוץ את מחסום הפרסום ולהציג את הנתונים האמיתיים על שיעורי ההאזנה"

עו"ד אריאל דרעי מנכ"ל רדיו "קול ברמה" התייחס במושב מנכ"לי הרדיו בכנס העיתונות באילת התייחס למדדים המתפרסמים חדשות לבקרים וטען כי " קיים כשל שוק במדידת האזנה וחשיפה של תחנות הרדיו ובמיוחד במגזר החרדי|.

לדבריו, "בלי כלים עדכניים למדידה לא נצליח לפרוץ את מחסום הפרסום ולהציג את הנתונים האמיתיים על שיעורי ההאזנה".

בעקבות הדברים אמר מנכ"ל הרשות השנייה מר ניר שויקי כי הוא לוקח את המשימה על עצמו והרשות השנייה תבצע סקרי עומק שנתיים למדידת שיעורי ההאזנה לתחנות הרדיו במקום הכלים החלקיים הקיימים כיום תוך התייחסות ספציפית למגזר החרדי.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.