החרדי שהסעיר את מודיעין עילית – נעצר

כחודש לאחר ש'ידיעות אחרונות', פרסם כתבה נרחבת אודות החרדי שמתרועע עם נשים חרדיות, כעת מפרסמת  משטרת ישראל כי החשוד (38) תושב מודיעין עילית – נעצר

כחודש לאחר ש'ידיעות אחרונות', פרסם כתבה נרחבת אודות החרדי שמתרועע עם נשים חרדיות, כעת מפרסמת  משטרת ישראל כי החשוד (38) תושב מודיעין עילית – נעצר.

בהודעת המשטרה נמסר כי לאחרונה התנהלה חקירה סמויה מזה מספר שבועות, בחשד לביצוע מעשה חמור, מעשים מגונים, הונאה וקבלת דבר במרמה, בכמה נשים המתגוררות ברחבי הארץ.

במסגרת החקירה בוצעו מגוון פעולות ונאספו ראיות ואשר הובילו למעצרו של חשוד תושב מודיעין עילית כבן 38.

מהחקירה עולה כי החשוד היה נוהג לקיים קשרים עם נשים וזאת לאחר שסיפר להן כי הינו רווק או גרוש ומבטיח להן שיתחתן עימן, כך היה רוכש את אמונתן ומצליח לגרוף לכיסו כספים במרמה.

עוד עולה מהחקירה כי החשוד ביצע מעשה חמור ומעשיים מגונים במספר נשים.

הבוקר, לאחר חקירה מאומצת ולאחר איסוף ראיות נגד החשוד הפכה החקירה לגלויה עם מעצרו.

בסיום חקירתו יובא החשוד לדיון בעניינו בבית משפט השלום בירושלים.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

  1. כנראה חולה נפש ידע הציבור וייזהר!

    כהיום באים אליך מתוך אהבה אמיתית ולקיים את המצוה "ואהבת לרעיך כמוך" (ויקרא יט, י"ח), ורמזו רבותינו זכרונם לברכה (תורת כהנים פ' קדושים), שהוא כלל גדול בתורה, ואין לך אהבה יותר כשרואה האדם דבר מגונה באחיו ישראל, שעושה איזה חטא ועוון, שצריך להוכיחו, כי אהבה הגודלה ביותר לחבירו הוא להוכיחו כשרואה בו איזה חטא ולקרבו לעבודת השם לקיים מצות התורה כמבואר כאן בזוה"ק. ועל ידי קיום המצוה הזאת אנחנו קשורים אחד בשני כמו בן אדם אחד.

    לא מבקשים ממך כסף ולא כבוד, רק מתוך אהבה אמיתית ואחריות שיש לנו כל ישראל אחד על חבירו.
    רוצים להגיד לך את האמת, ולפעמים קשה מאוד לשמוע את האמת, כי אנחנו בתוך עולם השקר,
    כתוב בזוהר הקדוש פרשת.. כי הערב רב מעכבים את הגאולה יותר מכל אומות העולם.

    לכן הבאתי כאן קצת מספרים שנדפסו ונתפרסמו על רבני הערב רב, ואם תקרא את זה בישוב הדעת תבין בדיוק למה ישנם העם היהודי סובל כל כך הרבה צרות, וכל יום קשה מחברתה, ורק בזכות היחידים העוסקים בצרכי ציבור באמונה אנחנו חיים וקיימים, ולכן אנו אומרים בסדור תפלה – בסדר תפילת שחרית שבת:

    וְכָל מִי שֶׁעוֹסְקִים בְּצָרְכֵי צִבּוּר בֶּאֱמוּנָה. הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא יְשַׁלֵּם שְׂכָרָם וְיָסִיר מֵהֶם כָּל מַחֲלָה וְיִרְפָּא לְכָל גּוּפָם וְיִסְלַח לְכָל עֲוֹנָם. וְיִשְׁלַח בְּרָכָה וְהַצְלָחָה בְּכָל מַעֲשֵׂה יְדֵיהֶם עִם כָּל יִשְׂרָאֵל אֲחֵיהֶם. וְנֹאמַר אָמֵן:

    ובסדר פרקי אבות פרק ב': וְכָל הָעוֹסְקִים עִם הַצִּבּוּר יִהְיוּ עוֹסְקִים עִמָּהֶם לְשֵׁם שָׁמַיִם שֶׁזְּכוּת אֲבוֹתָם מְסַיַעְתָּם וְצִדְקָתָם עוֹמֶדֶת לָעַד, וְאַתֶּם מַעֲלֶה אֲנִי עֲלֵיכֶם שָׂכָר הַרְבֵּה כְּאִלוּ עֲשִׂיתֶם.

    דבר הראשון: בחר לך בית הכנסת כשר שהתפילות שלך יעלו לשמים
    באיזה בית הכנסת אתה מתפלל? בית כנסת שמדברים בו?
    בבית המדרש כשר? – בית המינות? – בית עבודה זרה? – בית ריפורם?
    שאלה? בית עבודה זרה מהו? – תשובה! – בית המדרש שאין המחיצה כהלכה זה כמו עבודה זרה, על פי מה שפסקו 180 גדולי ישראל לפני 140 שנה והנכנס לשם הוא בחרם, שהוא כבית עבודה זרה ממש, וכל התפילות שלך הולכים ישר לסטרא אחרא שהוא עבודה זרה רח"ל. ובית הכנסת כזה נקרא. עבודה זרה, מינות, וזנות, וגורם לאדם לטורדו מן העולם הבא.

    האם ידעת? שסימני הרעה והקללה הכי הגדולה של הדור שרבני הערב רב שולטים עליו, וכמעט הגדולה מכולם, שכולם יטמנו ידיהם בצלחת מבלי לעשות מאומה, ויאמרו רק דבר אחד: עַל מִי לָנוּ לְהִשָּׁעֵן, עַל אָבִינוּ שֶׁבַּשָּׁמַיִם. – הכל נגמר, כולם כבר עשו תשובה, ואין לנו כבר מה לעשות בעולם, הכל בסדר, וכך יבלבלו את כל העולם?

    הגאון מורינו רבי יצחק מוולאזין זצ"ל כאשר צפה בחכמתו על מעשה הדור, עלה בדעתו להציע איזה תיקונים וסדרים טובים בהאומה, ויתנגדו לו הרבה רבנים מכת בעלי הבטחון, אז ענה להם במר נפשו את המשנה הידועה בסוף מסכת סוטה (פרק ט משנה טו) רַבִּי פִּנְחָס בֶּן יָאִיר אוֹמֵר, מִשֶּׁחָרַב בֵּית הַמִּקְדָּשׁ, בּוֹשׁוּ חֲבֵרִים וּבְנֵי חוֹרִין, וְחָפוּ רֹאשָׁם, וְנִדַּלְדְּלוּ אַנְשֵׁי מַעֲשֶׂה, וְגָבְרוּ בַעֲלֵי זְרוֹעַ וּבַעֲלֵי לָשׁוֹן, וְאֵין דּוֹרֵשׁ וְאֵין מְבַקֵּשׁ, וְאֵין שׁוֹאֵל, עַל מִי לָנוּ לְהִשָּׁעֵן, עַל אָבִינוּ שֶׁבַּשָּׁמַיִם. רַבִּי אֱלִיעֶזֶר הַגָּדוֹל אוֹמֵר, מִיּוֹם שֶׁחָרַב בֵּית הַמִּקְדָּשׁ… וְאֵין מְבַקֵּשׁ. עַל מִי יֵשׁ לְהִשָּׁעֵן, עַל אָבִינוּ שֶׁבַּשָּׁמָיִם. בְּעִקְּבוֹת מְשִׁיחָא חֻצְפָּא יִסְגֵּא… וְהַמַּלְכוּת תֵּהָפֵךְ לְמִינוּת, וְאֵין תּוֹכֵחָה. בֵּית וַעַד יִהְיֶה לִזְנוּת… וְחָכְמַת סוֹפְרִים תִּסְרַח, וְיִרְאֵי חֵטְא יִמָּאֵסוּ, וְהָאֱמֶת תְּהֵא נֶעְדָּרֶת… אֹיבֵי אִישׁ אַנְשֵׁי בֵיתוֹ. פְּנֵי הַדּוֹר כִּפְנֵי הַכָּלֶב… וְעַל מִי יֶשׁ לָנוּ לְהִשָּׁעֵן, עַל אָבִינוּ שֶׁבַּשָּׁמָיִם. עד כאן לשון המשנה שם. ולפלא מדוע שלשה המשנה את חתימת המאמר "עַל מִי יֶשׁ לָנוּ לְהִשָּׁעֵן, עַל אָבִינוּ שֶׁבַּשָּׁמָיִם, שלשה פעמים. והיה לה לאמרה בסוף כל המאמרים.

    כהיום באים אליך מתוך אהבה אמיתית ולקיים את המצוה "ואהבת לרעיך כמוך" (ויקרא יט, י"ח), ורמזו רבותינו זכרונם לברכה (תורת כהנים פ' קדושים), שהוא כלל גדול בתורה, ואין לך אהבה יותר כשרואה האדם דבר מגונה באחיו ישראל, שעושה איזה חטא ועוון, שצריך להוכיחו, כי אהבה הגודלה ביותר לחבירו הוא להוכיחו כשרואה בו איזה חטא ולקרבו לעבודת השם לקיים מצות התורה כמבואר כאן בזוה"ק. ועל ידי קיום המצוה הזאת אנחנו קשורים אחד בשני כמו בן אדם אחד.

    לא מבקשים ממך כסף ולא כבוד, רק מתוך אהבה אמיתית ואחריות שיש לנו כל ישראל אחד על חבירו.
    רוצים להגיד לך את האמת, ולפעמים קשה מאוד לשמוע את האמת, כי אנחנו בתוך עולם השקר,
    כתוב בזוהר הקדוש פרשת.. כי הערב רב מעכבים את הגאולה יותר מכל אומות העולם.

    לכן הבאתי כאן קצת מספרים שנדפסו ונתפרסמו על רבני הערב רב, ואם תקרא את זה בישוב הדעת תבין בדיוק למה ישנם העם היהודי סובל כל כך הרבה צרות, וכל יום קשה מחברתה, ורק בזכות היחידים העוסקים בצרכי ציבור באמונה אנחנו חיים וקיימים, ולכן אנו אומרים בסדור תפלה – בסדר תפילת שחרית שבת:

    וְכָל מִי שֶׁעוֹסְקִים בְּצָרְכֵי צִבּוּר בֶּאֱמוּנָה. הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא יְשַׁלֵּם שְׂכָרָם וְיָסִיר מֵהֶם כָּל מַחֲלָה וְיִרְפָּא לְכָל גּוּפָם וְיִסְלַח לְכָל עֲוֹנָם. וְיִשְׁלַח בְּרָכָה וְהַצְלָחָה בְּכָל מַעֲשֵׂה יְדֵיהֶם עִם כָּל יִשְׂרָאֵל אֲחֵיהֶם. וְנֹאמַר אָמֵן:

    ובסדר פרקי אבות פרק ב': וְכָל הָעוֹסְקִים עִם הַצִּבּוּר יִהְיוּ עוֹסְקִים עִמָּהֶם לְשֵׁם שָׁמַיִם שֶׁזְּכוּת אֲבוֹתָם מְסַיַעְתָּם וְצִדְקָתָם עוֹמֶדֶת לָעַד, וְאַתֶּם מַעֲלֶה אֲנִי עֲלֵיכֶם שָׂכָר הַרְבֵּה כְּאִלוּ עֲשִׂיתֶם.

    דבר הראשון: בחר לך בית הכנסת כשר שהתפילות שלך יעלו לשמים
    באיזה בית הכנסת אתה מתפלל? בית כנסת שמדברים בו?
    בבית המדרש כשר? – בית המינות? – בית עבודה זרה? – בית ריפורם?
    שאלה? בית עבודה זרה מהו? – תשובה! – בית המדרש שאין המחיצה כהלכה זה כמו עבודה זרה, על פי מה שפסקו 180 גדולי ישראל לפני 140 שנה והנכנס לשם הוא בחרם, שהוא כבית עבודה זרה ממש, וכל התפילות שלך הולכים ישר לסטרא אחרא שהוא עבודה זרה רח"ל. ובית הכנסת כזה נקרא. עבודה זרה, מינות, וזנות, וגורם לאדם לטורדו מן העולם הבא.

    האם ידעת? שסימני הרעה והקללה הכי הגדולה של הדור שרבני הערב רב שולטים עליו, וכמעט הגדולה מכולם, שכולם יטמנו ידיהם בצלחת מבלי לעשות מאומה, ויאמרו רק דבר אחד: עַל מִי לָנוּ לְהִשָּׁעֵן, עַל אָבִינוּ שֶׁבַּשָּׁמַיִם. – הכל נגמר, כולם כבר עשו תשובה, ואין לנו כבר מה לעשות בעולם, הכל בסדר, וכך יבלבלו את כל העולם?

    הגאון מורינו רבי יצחק מוולאזין זצ"ל כאשר צפה בחכמתו על מעשה הדור, עלה בדעתו להציע איזה תיקונים וסדרים טובים בהאומה, ויתנגדו לו הרבה רבנים מכת בעלי הבטחון, אז ענה להם במר נפשו את המשנה הידועה בסוף מסכת סוטה (פרק ט משנה טו) רַבִּי פִּנְחָס בֶּן יָאִיר אוֹמֵר, מִשֶּׁחָרַב בֵּית הַמִּקְדָּשׁ, בּוֹשׁוּ חֲבֵרִים וּבְנֵי חוֹרִין, וְחָפוּ רֹאשָׁם, וְנִדַּלְדְּלוּ אַנְשֵׁי מַעֲשֶׂה, וְגָבְרוּ בַעֲלֵי זְרוֹעַ וּבַעֲלֵי לָשׁוֹן, וְאֵין דּוֹרֵשׁ וְאֵין מְבַקֵּשׁ, וְאֵין שׁוֹאֵל, עַל מִי לָנוּ לְהִשָּׁעֵן, עַל אָבִינוּ שֶׁבַּשָּׁמַיִם. רַבִּי אֱלִיעֶזֶר הַגָּדוֹל אוֹמֵר, מִיּוֹם שֶׁחָרַב בֵּית הַמִּקְדָּשׁ… וְאֵין מְבַקֵּשׁ. עַל מִי יֵשׁ לְהִשָּׁעֵן, עַל אָבִינוּ שֶׁבַּשָּׁמָיִם. בְּעִקְּבוֹת מְשִׁיחָא חֻצְפָּא יִסְגֵּא… וְהַמַּלְכוּת תֵּהָפֵךְ לְמִינוּת, וְאֵין תּוֹכֵחָה. בֵּית וַעַד יִהְיֶה לִזְנוּת… וְחָכְמַת סוֹפְרִים תִּסְרַח, וְיִרְאֵי חֵטְא יִמָּאֵסוּ, וְהָאֱמֶת תְּהֵא נֶעְדָּרֶת… אֹיבֵי אִישׁ אַנְשֵׁי בֵיתוֹ. פְּנֵי הַדּוֹר כִּפְנֵי הַכָּלֶב… וְעַל מִי יֶשׁ לָנוּ לְהִשָּׁעֵן, עַל אָבִינוּ שֶׁבַּשָּׁמָיִם. עד כאן לשון המשנה שם. ולפלא מדוע שלשה המשנה את חתימת המאמר "עַל מִי יֶשׁ לָנוּ לְהִשָּׁעֵן, עַל אָבִינוּ שֶׁבַּשָּׁמָיִם, שלשה פעמים. והיה לה לאמרה בסוף כל המאמרים.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב