מפלגות הימין במתקפה חריפה על גנץ: "יקים ממשלת שמאל עם הח"כים הערבים"

במהלך ראיון ל'ידיעות' שחלקו פורסם הבוקר, סירב בני גנץ לגנות את תכנית ההתנתקות, ואמר כי היה מדובר ב"מהלך חוקי". בעקבות הדברים, מפלגות הימין פתחו הבוקר במתקפה נגדו

יו"ר 'חוסן לישראל' בני גנץ ערך ראיון בלעדי ל׳ידיעות אחרונות׳ שיפורסם בשישי הקרוב. את הראיון ערכו חנוך דאום ושלמה ארצי. במהלך הראיון התבטא גנץ ואמר: "אני לא שונא את ביבי. אני ראיתי אותו ממרחק של מטרים ספורים ופחות, אני לא שונא אותו. אבל אני חושב שהגיע שעתו לסיים את תפקידו בצורה מכובדת".

במהלך הראיון, גנץ סירב לגנות את תכנית ההתנתקות ועקירת הישובים שביצע אריאל שרון, ואמר כי "מדובר בהליך חוקי שעליו החליטה הממשלה".

בני גנץ אף הצהיר: "אני עם כתב אישום לא אשב עם ביבי".

דאום: אחרי השימוע או לפני השימוע?

גנץ: "אני לא אשב איתו עם כתב אישום".

דאום: מה שאני אכתוב זה: "התחמק מלענות תשובה מדויקת", בסדר?

גנץ: "אבל אמרתי לך…"

בהמשך אמר גנץ: ״אני לא טייקון ולא מחזיק מעצמי איש עסקים, לכן לא הצלחתי בעסקים. אני לא שונא את ביבי אבל הגיע שעתו לסיים את תפקידו בצורה מכובדת״.

בעקבות הסירוב לגנות את ההתנתקות הותקף הבוקר גנץ בידי מפלגות הימין. מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "אמרנו לכם: גנץ יקים ממשלת שמאל בעזרת גוש חוסם שנשען על טיבי והרשימה המשותפת".

מ'הימין החדש' נמסר בתגובה לדברי בני גנץ: "אנחנו מודים לגנץ שהוריד את המסכה. בני גנץ עוקף את גבאי משמאל ורוצה לגרש עוד יהודים מהבית במהלך התנתקות חד צדדית מיהודה ושומרון. אסור שבני גנץ יהיה שר הביטחון הבא של ישראל. כמו שאמרנו: ימין חדש או שמאל חלש".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *