מפתיע: "הרב פרץ לא פוסל את הצבת שקד בראש"

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' התייחס הבוקר בראיון למאמצי האיחוד בימין, וטען כי אמש שוחח עם הרב רפי פרץ, שדווקא כבר אינו פוסל את העמדת איילת שקד בראש הרשימה

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' התייחס הבוקר בראיון לרשת ב' לחילופי ההנהגה במפלגת הימין החדש ולאפשרות של עמידת שרת המשפטים לשעבר שקד בראשותה של מפלגת ימין מאוחדת.

בראיון הבהיר סמוטריץ' כי הוא איננו פוסל עמידה של שקד בראש הרשימה, "כולם יכולים לעמוד בראש. אני לאורך כל הדרך מפציר בכולם לא לשים תנאים מוקדמים ולראות מה טוב ומה נכון. יש גם שיקולים ערכיים, מפלגה לא חיה כדי להתקיים".

סמוטריץ' ציין כי הוא איננו מעמיד כתנאי גם את שיתופו בהנהגה, ומבחינתו יכולה להיות הנהגה דו ראשית של פרץ ושקד, "אם צריך שאני אוותר, תהיה הנהגה דו ראשית של שניהם. אתם רוצים הנהגה מרובעת, שתהיה הנהגה מרובעת. אני אומר לך שגם הרב רפי לא פוסל את האפשרות של העמדת שקד במקום הראשון, שוחחתי אתו אתמול, גם הרב רפי רוצה את טובת העניין".

בנוגע לדיווח אודות התערבותה של רעיית ראש הממשלה במשא ומתן אמר סמוטריץ', "אני בטוח שאם לראש הממשלה יהיה מה לומר לי אני אקשיב קשב רב, אבל אנחנו נקבל את ההחלטות ואנחנו נישא בתוצאות.

"נתניהו יהיה המועמד לראשות הממשלה, חד משמעית. הוא מועמד הימין לראשות הממשלה, אין מועמד אחר, אני מציע לא לעסוק בספקולציות. יש כל כך הרבה דברים חשובים שהלכו לאיבוד בגלל התנהלות לא נכונה של הימין במערכת הבחירות. נתניהו הוא היחיד שנמצא על הבמה ויכול להנהיג את הימין במערכת הבחירות", אמר סמוטריץ'.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *