מפתיע: נציג 'ישראל ביתנו' במעלות: "אעשה מה שחכם שלום יאמר לי"

בעוד שליברמן עושה צרות למפלגות החרדיות, נציגו במעלות, ראש העיר ארקדי פומרנץ אומר: "מה שחכם שלום כהן יאמר בעניין הסטטוס קוו – אני אעשה!"

בעוד בימים האחרונים יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן עושה שרירים על הציבור החרדי ועל נתניהו ולא ממהר להיכנס לקואליציה, מסתבר שדווקא נציגו בצפון יוצא באמירה מפתיעה.

בראיון ראשון מסוגו לעיתונאי עדיאל בוארון מהעיתון המקומי "הנקודה הצפונית", שיגר ראש עיריית מעלות מטעם ישראל ביתנו, ארקדי פומרנץ, מחליפו של ראש העיר הותיק שלמה בוחבוט, הצהרה מרתקת ומפתיעה לחברי סיעת ש"ס בעירייה שנמצאים כעת באופוזיציה: "אני רוצה את תמיכתכם בי במועצת העיר!" ומה בנוגע לעניין הסטטוס קוו? נשאל פומרנץ וענה: "אני מתחייב לשמוע לכל מה שיאמר לי מרן חכם שלום כהן שליט"א".

"לשמוע הצהרה זו מראש עיר חילוני, ועוד ממפלגת ישראל ביתנו, שכעת מיצרה את צעדי המפלגות החרדיות ומערימה קשיים בכניסתה לקואליציה, בעיקר בענייני סטטוס קוו, היה בהחלט אמירה חשובה המגלה על הרצון האמיתי של בוחרי ובכירי ישראל ביתנו", אומר בוארון שערך אתו את הראיון.

באותו ראיון התחייב ראש העיר כי עד שש"ס תכנס הוא ידאג ששום דבר מצורכי הדת בעיר לא יפגע וכי לציבור החרדי יהיה מענה הולם מכובד ומידי לכל צורכיהם.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *