מצאו את מי להאשים: בישראל ביתנו מסיתים בעקבות פרסום נתוני התחלואה במגזר החרדי

הנתון שמספר על הדבקה של 50% מנדבקי מערכת החינוך שהגיעו מהמגזר החרדי, נתן סיבה נוספת לחכי"ם של ישראל ביתנו לתקוף את המפלגות החרדיות

ח"כ עודד פורר מישראל ביתנו הגיב על פרסום נתוני התחלואה במערכת החינוך שהצביעו על מחצית מהמגזר החרדי ואמר: "‏במקום לסגור היכן שיש התפרצות שלחו את כל ילדי ישראל הביתה מכיוון שבממשלת ישראל מקבלים החלטות בהתאם לצורך הפוליטי ולא על פי נתונים.

הוא הוסיף "לא לחינם הסתירו מאיתנו את הנתון לפיו למעלה ממחצית הנדבקים הם במגזר החרדי ושההדבקה בגילאי גן עד כיתה ב נמוכה משמעותית. הנתונים, שהוסתרו תקופה ארוכה מצביעים באופן ברור, על כך שאחוזי ההדבקה הגבוהים הם בעיקר בגילאי התיכון. הצעד המתבקש היה לפעול בהתאם למקומות בהם יש התפרצות, לבצע סגירה דיפרנציאלית ולאפשר לפחות לגילאים הצעירים להשאר במערכת החינוך כדי לתת למשק את האפשרות להמשיך לפעול בד בבד עם צמצום הפגיעה הרגשית בגילאים אלו".

לסיום הוסיף "אבל את כל זה ניתן לעשות כשקבלת ההחלטות מתבצעת הבתאם לנתונים. כשהנתון היחיד המעניין את ראש הממשלה וחברו הרזרבי, הוא איך לא מעצבנים את המפלגות החרדיות, אז קבלת ההחלטות נראית כמו שהיא כעת. את מחיר הכניעה משלמים כל אזרחי ישראל, בסגירת המשק כולו, בריסוק המגזר העסקי ובשליחת מאות אלפים לאבטלה."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *