מקבלים את החורף

החורף מזמן התכרבלות והתכנסות בבית חם ומפנק המגן עלינו ממזג האוויר הסוער שבחוץ. כמו הנוף המשתנה שבחוץ עם שינוי מזג האוויר גם הבית מזמין שינוי והתאמה. 4 טיפים לעיצוב בהשראה חורפית

הרצון להתחמם ולהתכרבל לשתות מרק או משקה חם לצד האח המבוערת נובע מצורך פנימי עמוק ליצר תחושה חמימה ועוטפת בימים הקרים. החורף מזמן התכרבלות והתכנסות בבית חם ומפנק המגן עלינו ממזג האוויר הסוער שבחוץ. כמו הנוף המשתנה שבחוץ עם שינוי מזג האוויר גם הבית מזמין שינוי והתאמה. קבלו 4 טיפים לעיצוב בהשראה חורפית:

דלת כניסה

לדלת הכניסה ח"שיבות רבה בחורף מתוקף תפקידה לבודד את הקור שבחוץ, להיות אטומה לרוחות ועמידה למים ולחות. מעבר למפרט הטכני החשוב, גם לעיצוב משמעות רבה – דלת כניסה מעוצבת בגוון עץ ובגוונים חמים כגון גווני אדום, בורדו וגוונים כהים ועמוקים תחזק את האווירה החמימה שתבקשו ליצור בחללי הפנים. גם הסגנון הכפרי מכניס חום רב לחלל ולכן ם הדלתות הכפריות יעשו עבודה נהדרת. דלת מעוצבת בסגנון כפרי תשדר אווירה מזמינה ביתית ונעימה.

תאורה // צילום יח"צ – קרני התכלת 

 

צבע

צבעוניות חורפית מזמנת גוונים עמוקים וחמים. צביעת קיר אחד בחלל הבית או חלק מקיר בגוון חם יהווה מוקד עיצובי בולט שיחמם את האווירה. קיר שכזה המכונה גם קיר כוח, שייצבע בגווני אדמה או יחופה בטפט בגוונים חמים ייצור אופי חם לחלל וימשוך אליו את תשומת הלב.

טקסטיל

שימוש בכריות בגוונים חמים, דוגמאות עשירות ומרקמים בעלי נוכחות כקטיפות, בדים ארוגים, ומגע צמרי יעניקו מגע מחמם לא רק לגוף אלא גם לעין. כירבוליות מעוצבת המונחת בנונשלנטיות על הכורסה ישלימו את מעטפת הטקסטיל המחבקת.

אבזור משלים

פריטים משלימים עשויים קש ומטאל בגווני ברונזה וזהב, בהם סלים, מגשים, מסגרות, אהילים, פמוטים, אגרטלים ורבים נוספים, ועוד דומים, מעניקים ניחוח כפרי חמים היוצר אווירה מעוצבת מאוד ועם זאת ביתית ומחבקת. נרות דולקים בתוך פמוטים מעוצבים יתנו את הטאצ' הסופי לעיצוב חורפי נינוח ועוטף.

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *