מרצ וזהות החליטו להחרים פאנל בחירות באריאל

פאנל הבחירות שמפיקים אגודת הסטודנטים באריאל ותנועת רגבים בנושא ריבונות, מעורר סערה עוד בטרם התחיל: מפלגות מרצ ומפלגת זהות מחרימים את הכנס. המארגנים: "כולם מוזמנים"

 

פאנל הבחירות שמפיקים אגודת הסטודנטים באריאל ותנועת רגבים בנושא ריבונות, מעורר סערה עוד בטרם התחיל: מפלגות מרצ ומפלגת זהות מחרימים את הכנס. המארגנים: "כולם מוזמנים"

עוד לפני שהדובר הראשון פתח את פיו, פאנל הבחירות המתוכנן ליום רביעי זה באוניברסיטת אריאל מעורר סערה לאחר שנציגי מפלגות מרצ ומפלגת זהות מסרבים להשתתף בכנס, למרות שמארגני הכנס שלחו הזמנות לפני מספר שבועות לכלל המפלגות, ובאופן נקודתי למועמדים מרכזיים.

כנס הבחירות מתקיים תחת הכותרת – "מעזה תחילה לאריאל תחילה", על רקע המחלוקת בסוגיית החלת הריבונות ביהודה ושומרון לצד התחממות אפשרית עם רצועת עזה, הנמצאים בלב מערכת הבחירות.

בכנס אותו תנחה העיתונאית ליטל שמש ישתתפו השר יריב לוין מהליכוד, יועז הנדל ממפלגת כחול לבן, חה"כ בצלאל סמוטריץ מאיחוד מפלגות הימין, אל"מ מתן כהנא ממפלגת הימין החדש, וכן חבר הכנסת אורן חזן.

בתנועת מרצ השיבו מספר פעמים כי אין בכוונתם להגיע, ובמפלגת זהות טענו כי יו"ר המפלגה פייגלין אינו פנוי, והרב חיים אמסלם אינו מתאים לעסוק בסוגיות הכנס. בקשות למועמדים נוספים לא נענו.

יו"ר אגודת הסטודנטים אור אזולאי: "אנו מזמינים את הציבור הרחב להשתתף בפאנל פוליטי מרתק ולהיכנס לאווירת הבחירות. אנו רואים בזה כחיוב לתת לסטודנטים שלנו להיות חשופים לשיח הפוליטי, לשמוע מגוון דעות ולעודד את העשייה הפוליטית בקמפוס בחופש ביטוי לכולם".

מאיר דויטש, מנכ"ל תנועת רגבים מדגיש: "כולם בהחלט מוזמנים. יש מפלגות שלשמחתנו הבינו, גם אם באיחור מסויים, שכדאי להם לשנות את התכניות ולהצטרף לאירוע שבו ישתתפו מאות סטונדטים"

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *