משה קרויזר משחזר: השוטר צעק לי 'תמות היום'

לאחר ששוחרר ממעצר השווא, כעת בראיון לירון אברהם משחזר משה קרויזר את הרגע שבו נעצר על ידי השוטרים, "נגררתי על ידיהם תוך בעיטות ומכות קשות". צפו

התיעוד המחלחל שהסעיר את הרשת בו נראה שוטר כשהוא מכה באלימות קשה את משה קרויזר ואף משך אותו בפאותיו אל הניידת ללא כל סיבה, הביא לשיחרורו של החשוד החרדי ממעצר, כעת בראיון לירון אברהם בערוץ 12 הוא משחזר את הרגע שבו נעצר על ידי השוטרים, "נגררתי על ידיהם תוך בעיטות ומכות קשות".

לטענת קרויזר, השוטרים אמרו לו "אתה תמות היום". קרויזר הוסיף וסיפר: "בעטו בי והפילו אותי על הארץ. אחר כך הצטרפו עוד כמה שוטרים, בלש ועוד שוטרים". הוא העיד כי : "הם המשיכו עם אלימות קשה ומכות והרבה סטירות בראש והרבה מאות ובעיטות בשאר חלקי הגוף".

"נגררתי על ידיהם לכיוון הניידת העמידו אותי התחילו למשוך בכוח את הפאות" שיחזר. "תלשו לי חלק מהפאה השמאלית ותוך כדי המון צעקות ואיומים. הכניסו אותי לניידת משטרה ולקחו אותי לתחנת המשטרה".

בתחילה, שופטי בית המשפט האריכו את מעצרו של קרויזר כפי שביקשה המשטרה אך לאחר שהם צפו בסרטון, בדיון השני – הוא שוחרר לביתו.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. יש הקלטה מח"כ המינים "פינדרוס" איך שמתחנן ומסית את משטרת הנאציונים שינהגו באלימות נגד ציבור יראי השם המבינים בעם שלוחמים נגד גזירות שמד הגיוס והזימה.

    יש הקלטה מח"כ המינים "פינדרוס" איך שמתחנן ומסית את משטרת הנאציונים שינהגו באלימות נגד ציבור יראי השם המבינים בעם שלוחמים נגד גזירות שמד הגיוס והזימה.

    (…ועכשיו אחרי האירוע המביך למשטרת ישראל כשכל העולם ראו שמדובר במשטרת אנשי עולם התחתון שמתנהגים כגרועים שבאומות) כשיורדין…
    וכעת ראה פינדרוס שכל העבודה שלו לחבר את הציבור החרדי למשטרת ישראל הולכת לטמיו, אז הוא החליט לשלוח מכתב ומבקש שם "שיעשו פעולות בכדי להחזיר את אימון הציבור החרדי במשטרה". אבל את האמת כולם יודעים איך שהוא מתחנן ומסית את משטרת הנאציונים, שינהגו באלימות, נגד ציבור יראי השם, המבינים בעם, שלוחמים נגד גזירות שמד הגיוס והזימה.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב