משותף לאויב: במר"צ תוקפים את בני גנץ – "משת"פ של הנאשם"

בני גנץ מותקף מהצד השמאלי של המפה הפוליטית בעקבות המהלך האחרון שעשה, כאשר הוביל לפירוק כחול לבן וגוש השמאל. כאשר מר"צ והעבודה צפויות גם הן להתפצל

בגוש השמאל לא יודעים איך לבלוע את המהלכים של יו"ר כחול לבן בני גנץ, שהחליט לנטוש את הגוש לטובת ממשלת אחדות, יו"ר מרצ ח"כ ניצן הורוביץ שככל הנראה גם יתפצל ממפלגת העבודה כתב לפני זמן קצר "גנץ הפך למשת"פ של הנאשם מבלפור. על הבטחה אחת ויחידה בנה את עצמו בני גנץ – אלטרנטיבה שלטונית. כניסה לממשלת נתניהו היא יריקה בפרצופם ובגידה באמון של מצביעי כחול לבן וגוש המרכז שמאל כולו".

הורביץ שככל הנראה יצטרך לעזוב את ועדת החינוך בעוד ימים ספורים המשיך לתקוף "גנץ הפנה היום עורף ליותר ממחצית הציבור בישראל. זה מעשה חמור שיש עימו קלון פוליטי וציבורי. בחרתם גנץ? קיבלתם את נתניהו על כתבי האישום שלו את רפי פרץ, סמוטריץ ורגב".

לסיום הוסיף "אנחנו במרצ מחוייבים למאבק על הדמוקרטיה ושלטון החוק. נמשיך לשמור אמונים למצביעים שלנו. נצביע היום נגד בחירת גנץ לתפקיד יו"ר הכנסת. מדובר האחד התפקידים הכי חשובים בדמוקרטיה שלנו. השימוש שגנץ עושה בו רק כדי לזחול לממשלת נתניהו הוא גם ביזוי הכנסת. אני קורא לחברי בגוש המרכז שמאל לא לתת יד למהלך הנואל הזה"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *