משרד התקשורת בודק את ועדת הרבנים

"בעקבות בירורנו הודיע משרד התקשורת כי הוא בוחן מחדש את מדיניותו בעניין"

אזרח שהתלונן כי קו הטלפון שלו מבזק נחסם לחיוג לטלפונים כשרים גרם להתערבות מבקר המדינה . תלונה זו לא היתה היחידה ומסתבר שעוד תלונות הוגשו בנושא .

האזרח הביע תרעומת על כך שבוועדת הרבנים התעלמו מפניותיו וכשפנה לבזק היא הפנתה אותו בחזרה לוועדת הרבנים :"הגורם המוסמך לחסום אפשרות חיוג למספרים שנמצאים כאסורים הוא וועדת הרבנים בלבד",

המבקר השיב למתלונן :

"בתלונתך הלנת על כך שמשרד התקשורת אינו מתערב בפעולת ועדת הרבנים ואינו בוחן פעולותיה ובהן גם טענותייך בדבר חסימת הקו שלך, בעקבות תלונות נוספות שהתקבלו בנציבות תלונות הציבור בעניין הנ"ל, פנינו למשרד התקשורת בעניין והפננו את תשומת לבו לשאלות העולות מאי הסדרת התחום והימנעותו לבחון טענות בעניין. בעקבות בירורנו הודיע משרד התקשורת כי הוא בוחן מחדש את מדיניותו בעניין. הנציבות תעקוב אחר גיבוש מדיניות משרד התקשורת בעניין".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. יש אנשים שחושבים, אם לא בטוחים, תדעו; שהם מנהלים את העולם. הם יכולים לעשות כל מה שרוצים, הם יכולים לעשות צרות ופגיעות לזולתם. בין בבנייה, בשידוכים, ביחסי שכנים, בקבלה לסמינרים וכדו', להגיד כל מה שעולה להם לפה. אבל אנשים! לאף אחד אין תעודת ביטוח! תנצלו את הזמן שלכם פה בעולם הזה רק לעשות טוב לאחרים. הזמן קצר! תנו מילה טובה, פירגון, עזרה, חיוך (:

    יש אנשים שחושבים, אם לא בטוחים, תדעו; שהם מנהלים את העולם. הם יכולים לעשות כל מה שרוצים, הם יכולים לעשות צרות ופגיעות לזולתם. בין בבנייה, בשידוכים, ביחסי שכנים, בקבלה לסמינרים וכדו', להגיד כל מה שעולה להם לפה. אבל אנשים! לאף אחד אין תעודת ביטוח! תנצלו את הזמן שלכם פה בעולם הזה רק לעשות טוב לאחרים. הזמן קצר! תנו מילה טובה, פירגון, עזרה, חיוך (:

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב