מתחרים במחירי הרשת -בסופר פארם פנו לספקי הקוסמטיקה בבקשה לצמצם ב10% את כמות הדיילות

"המטרה מאחורי המהלך היא להוריד מחירים כי אלה הנחות שהספקים יוכלו לגלגל לצרכן"

בסופר פארם פנו לספקי הקוסמטיקה בבקשה לצמצם ב10% את כמות הדיילות מטעמם ובמקביל ע"י זה להוזיל את מחירי המוצרים בכדי להתחרות בקניות בחו"ל וברשת .
לדבריו של המשנה למנכ"ל סופר פארם דני לוזון לדה מרקר :

"אנחנו בשיחות ראשוניות עם הספקים, שהם אלה שמעסיקים את הדיילות, על צמצום כ-10% מכוח הדיול. אין מה לעשות, שכשאת נכנסת לסניף וקופצים עלייך 10 דיילות את לא בדיוק נהנית מזה והיום גם אין בזה צורך כי בעידן האינטרנט, שבו הידע זורם, הלקוח מגיע כבר לסניפים עם הרבה מידע. היה ומישהי מהדיילות שיפוטרו תרצה להיכנס לעבוד בסניפי סופר-פארם, אנחנו יותר מנשמח לקבל אותה".

לוזון אומר : "המטרה מאחורי המהלך היא להוריד מחירים כי אלה הנחות שהספקים יוכלו לגלגל לצרכן. התחרות שלנו בקוסמטיקה בימים אלה היא בעיקר חו"ל, ונובעת מזה שאנשים כל הזמן נוסעים וקונים שם בלואו קוסט. התחרות שלנו בקוסמטיקה היא גם הדיוטי פרי".

עוד הוסיף ואמר : "אנחנו צריכים להתמודד עם התחרות ולהוריד מחירים. אי אפשר כל הזמן לבכות שצריך להוריד מחירים ואז לא להסכים לעשות את הצעדים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.