מתכון לכריך בריאות עשיר

לסדר את הכריך לפי הסדר הבא: פסטו, בולגרית מגורדת, עגבנייה פרוסה, פורטבלו פרוס, סלק פרוס ונבטי חמנייה.

רשת גרג קפה מציעה כריך בריאות

באדיבות השף הראשי של גרג קפה נדב מרום

רכיבים ל-4 כריכים:
לחם קל
ממרח פסטו
גבינה בולגרית מעודנת 5%
3 פטריות פורטבלו (שמן, מלח ופלפל לתיבול)
1 סלק בינוני (שמן זית, חומץ, מלח ופלפל לתיבול)
1 עגבנייה גדולה
נבטי חמנייה

אופן ההכנה:
לעשות חריצים בחלק העליון של פטריית הפורטבלו. לשמן, להמליח ולפלפל ולקלות בתנור חם (230 מעלות) למשך כ-10 דקות
לבשל את הסלק ולקלף אותו (או לקנות מבושל), לפרוס אותו דק דק ולהניח בתחמיץ של שמן זית, נגיעת חומץ, מלח ופלפל.
לסדר את הכריך לפי הסדר הבא: פסטו, בולגרית מגורדת, עגבנייה פרוסה, פורטבלו פרוס, סלק פרוס ונבטי חמנייה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.