מתפצלים: עושים לכם סדר בפיצול המורכב של 'כחול לבן'

הפיצולים והחיבורים החדשים ב'כחול לבן', הצריכו שעות ארוכות של דיונים בועדה המסדרת, ולבסוף אנו עושים לכם סדר בבלאגן שיצרה מפלגת הגנרלים במשכן הכנסת – כל הפרטים

אחרי שנה רצופה בה התמודדו יחד בשלוש מערכות בחירות, מפלגת כחול לבן התפרקה היום באופן סופי, ואנחנו עושים לכם סדר בבלאגן שיצרה המפלגה בעלת ארבעה הראשים שהצליחה להתפרק בחסות כניסתו העתידית של בני גנץ לקואליציית נתניהו.

ראשית, מפלגת יש עתיד בראשות יאיר לפיד יחד עם תל"ם של בוגי יעלון, התפצלו מחוסן לישראל של גנץ ומעתה שמם יחזור למקור ויקרא 'יש עתיד', אם כי מפלגת תל"ם תשמור על שמה למקרה שתרצה להתפצל בעתיד.

טוב – רצוי שתתחילו לאחוז ראש בפילפול הקרוב כי זה מעט מסובך, כעת, נותרה מפלגת חוסן לישראל עם 15 מושבים בלבד, זאת למרות הצטרפותה של פנינה תמנו שטה מיש עתיד למפלגתו של גנץ, כיוון שמי שעשתה את הדרך ההפוכה היא ח"כ ע'דיר כמאל מריח שנטשה את חוסן לישראל לטובת יש עתיד.

אנחנו מקווים שאתם אוחזים ראש כיוון שהסיפור עוד לא נגמר, אל בני גנץ וחוסן לישראל מצטרפת סיעה חדשה שמה 'דרך ארץ' והיא שייכת לחצי המפלגה שהתפצלה מתל"ם, ובה חברי הכנסת צבי האוזר ויועז הנדל.

לקראת סיום, מפלגת חוסן לישראל זכתה בשם הנחשק "כחול לבן" והותירה את לפיד ויעלון ללא המותג איתו הם רצו בשלושת מערכות הבחירות האחרונות.

כעת, לאחר שסיימו לפצל עצמם לדעת, בכחול לבן המחודשת, עושים סדר בחלוקת התיקים העתידית, לקראת כניסה לממשלת נתניהו במהלך הימים הקרובים, כאשר גם שם צפויה חלוקה מעניינת ומגוונת.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *