נוהרים לקניונים: רק 42.8% הצביעו

בשורות טובות למפלגות החרדיות: ‏שיעור ההצבעה לשעה 16:00 – 42.8%, מדובר בירידה של 2.6% לעומת בחירות 2015, כך נמסר מועדת הבחירות

בשורות טובות למפלגות החרדיות: ‏שיעור ההצבעה לשעה 16:00 – 42.8%, מדובר בירידה של 2.6% לעומת בחירות 2015, כך נמסר מועדת הבחירות. על פי ההערכות מדובר בנתונים טובים לכחול לבן ופחות לליכוד. במפלגות החרדיות הביעו שביעות רצון מהנתונים שיכולים לתרום להם מנדט או שניים. נתון נוסף מעניין הוא אחוזי ההצבעה הנמוכים במגזר הערבי, שעלולים לתת רוב מוחץ לימין.

בני גנץ כתב: "הנתונים טובים אבל לא מספיק. אנחנו חייבים להתאמץ יותר. הליכוד מפיץ שקרים. אסור לנו להתבלבל, צריך להתאמץ, לוודא שהפתק בקלפי תקין ולעזור לנו להביא את הניצחון.

"המצב בשטח מסוכן. כרגע לפיד וגנץ מובילים בפער גדול. אחוזי ההצבעה שלנו נמוכים", כך טוען ראש הממשלה בטלגרם.  נתניהו סיפר: "לפני כמה דקות הייתי בכניסה לאשדוד, בדרך לאירוע של הליכוד. קיבלתי עדכון דרמטי על אחוזי הצבעה נמוכים מאוד במעוזי הליכוד, לעומת אחוזי הצבעה גבוהים במעוזי השמאל.

ביטלתי את האירוע ויצאתי עכשיו לדיון חירום בירושלים. חייבים להציל את הימין. יש רק עוד כמה שעות. מי שלא הצביע – שיצא עכשיו להצביע. עכשיו.

מי שהצביע – שידבר עם חברים ובני משפחה וידאג שהם יגיעו בדחיפות להצביע.

צאו להצביע מחל אחרת נקבל ממשלת שמאל. אסור לתת לזה לקרות. שלא נקבל מחר את יאיר לפיד ראש ממשלה, מקים ממשלת שמאל עם מרצ, מפלגת העבודה, ובתמיכת המפלגות הערביות.

 

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *