נעמי קמפבל העלתה פוסט מרגש לכבוד הרבי מלובביץ'

אותנו זה הפתיע לראות פוסט מרגש שכותבת נעמי קמפבל ובו היא מתארת מה היא מרגישה כלפי הרבי מלובביץ', "היום אני מקדישה עצמי שוב למשימת החיים של הרבי, ליצור יותר אור וטוב בעולם, ולייצר עתיד טוב יותר לעצמנו ולאנושות כולה" // רשתות החברתיות

נעמי קמפבל פרסמה פוסט חסידי באינסטגרם, וכתבה על יום השנה ה-25 לפטירת הרב מנחם שניאורסון ז"ל. וחשפה כי פקדה את קברו "כדי לקבל ברכה והשראה". בין 7.3 מיליון עוקביה היו רבים שלא נותרו אדישים, ואף כתבו כי הצליחה להפתיע אפילו אותם.

בפוסט נכתב: "היום", "הוא יום השנה ה-25 לפטירת הרבי מנחם שניאורסון, מנהיג ממלא השראה, תלמיד חכם, מורה. הרבי לימד שכולנו טובים מטבענו, ולכל אחד מאתנו יש פוטנציאל לשנות את העולם לטובה באמצעות מעשה אחד טוב".

היא כתבה עוד כי "באופן אישי למדתי מחוכמתו והוראותיו כל כך הרבה, ועל אף שמעולם לא פגשתי אותו – פקדתי את קברו בקווינס כדי לקבל ברכה והשראה. בחברה כל כך שסועה ומחולקת, מילותיו של הרבי רלוונטיות יותר מאי-פעם, ועלינו לקחת אותם אל תוך ליבנו, וללמוד ממנו דוגמה אישית לראות תמיד את הטוב בזולת – גם מי שאנחנו לא מסכימים עמו".

למעלה מ-40 אלף לייקים כבר יש על הפוסט הזה, שהיא חתמה במילים: "היום אני מקדישה עצמי שוב למשימת החיים של הרבי, ליצור יותר אור וטוב בעולם, ולייצר עתיד טוב יותר לעצמנו ולאנושות כולה".

הפוסט זכה לאהדה רבה ברשתות החברתיות ולתגובות חמות רבות מגולשים שרבים מהם כלל אינם יהודים, ובוודאי שלא חסידי הרבי. קמפבל היא לא הסלב היחידה שפוקדת את קברו של הרבי מלובביץ' בבית העלמין מונטיפיורי. קדמו לה רבים וגדולים. שפוקדים מידי שנה את האוהל של הרבי מלובביץ'.

הפוסט // צילום אינסטגרם

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *