נערי הישיבה שמגלגלים מיליונים מאתר למכירת נעליים

"אנחנו מאמינים שנגיע למכירות של 250 מיליון שקל בשנה בתוך שלוש שנים רק בישראל"

מאחורי האתר המצליח shoesonline עומדים שלושה נערי ישיבה לשעבר שמכרו ביחד סוכות וגרושתו של חברם הטוב.

יוסי כראדי, דקל סטולרו, אלעד טל ורעיה רוזפק, שהקימו לפני שלוש שנים בלבד את האתר shoesonlin, יכולים להיות בהחלט מרוצים מהישגם המהיר – הם גייסו כבר 1.5 מיליון דולר ממשקיעים, וכ־60 אלף מנויים גולשים באתר מדי חודש שמניבים להם מכירות של כמיליון שקל.

הם עובדים עם ספקים מתחום הספורט – בעיקר נעליים אך גם אופנה משלימה – ולוקחים מהספק כ־20% ממחיר המוצר. לדבריהם, היכולת להעניק מחירים נמוכים יותר נובעת מהעובדה שהם מעסיקים מעט אנשים והעלויות שלהם נמוכות. על דבר אחד הם לא מוכנים לוותר, וזה אולי הבידול הגדול שלהם: בתמורה לפלטפורמה שהם נותנים לספק, הוא צריך לספוג את עלויות המשלוח החינמי ללקוח.

שלושתם גדלו בבית דתי והתחנכו בישיבת בני עקיבא נתניה, ומכרו סוכות בחופשות עוד כשהיו בני 16.

לדברי השלושה :"הבנו שאנחנו רוצים לגרום לאנשים לא לבזבז זמן בקניון. הזמן הוא המוצר הכי חשוב, אז למה לבזבז אותו בקניון? אנחנו רוצים שאנשים יעשו קניות עם פחות טרחנות, ויהיה להם יותר זמן לבלות עם הילדים".

בנוסף השלושה גם הנחילו שיטה חדשה בנושא השליחויות והחזרת המוצרים כשאר אינם מתאימים לבקשת הלקוח : "השליח מגיע ללקוח הביתה, מביא לו את המידה החדשה של הנעליים ומחליף לו אותה אצלו בבית מבלי לגבות ממנו תשלום נוסף על ההחזרה. זה בדנ"א של החברה שלנו, וזה מגיע מהתרבות המערבית. אמזון מרגילה את הלקוח שהוא לא צריך לצאת מהבית, והוא יכול לקבל כל מה שהוא צריך ישירות הביתה".

איפיון קהל הלקוחות של האתר הוא לאו דווקא דתי : "אף פעם לא התמקדנו בקהל הדתי, גם לא כשמכרנו סוכות. אנחנו לא סקטוריאליים. אנחנו מסחריים. הדתיים קונים גם זארה ומזמן לא מחפשים את 'בוטיק חסידה'. יש לנו הרבה הזמנות מקדומים, עלי ותל אביב".

השאיפות של מקימי האתר הם מרחיקי לכת : "אנחנו מאמינים שנגיע למכירות של 250 מיליון שקל בשנה בתוך שלוש שנים רק בישראל, והשאיפה שלנו לצאת עם האתר לחו"ל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.