נציג המשטרה חשף: "נערות נאלצו להכניס את האצבעות לאש בגלל הפחד מהרמתי"

על פי נציג המשטרה, בנות נאלצו להכניס את אצבעותיהן לאש כדי שיבינו מה יקרה להן בגיהנום אם לא ישמעו להוראות מנהל הסמינר

למרות ההכחשות של הרב אהרן הרמתי במשטרה משוכנעים כי מנהל הסמינר החרדי הקים כת בירושלים בדירה שבה הוחזקו עשרות נשים וילדים בתנאי עבדות. כעת, לאחר שהרמתי הכחיש את הטיעונים על מעשים חמורים שביצע בתוך הכת, במשטרה חשפו פרטים חדשים בדיון שעסק על הארכת מעצרו של הרב החשוד, על פי נציג המשטרה, בנות נאלצו להכניס את אצבעותיהן לאש כדי שיבינו מה יקרה להן בגיהנום אם לא ישמעו להוראות מנהל הסמינר.

"בשלב החקירה הסמוי התקבלו עדויות מנשים שהיו בכת, מקרובי משפחה וגם מנציגי מדינה", סיפר נציג המשטרה בבית המשפט. "הבנות היו צריכות לבקש מהחשוד אישור לכל מיני פעולות הכי בסיסיות, ולעדכן אותו בכל דבר ודבר מהתנהלותן ביומיום. יש מקרה שאחת מהן הייתה בבית החולים והתייעצה עם הרב בנוגע להחלטות הבסיסיות שלה".

"הבנות שגיוסיו לכת קיבלו מההתחלה יחס טוב", אמר נציג המשטרה. "אבל בשלב שהן כבר היו בתוך הכת בשיעורים של החשוד והנשים המקורבות אליו, לימדו אותם ביטול רצונות אישיים וניתוק מההרים. הרבה שיעורים שנוגעים לציות עם סימני גיהנום איומים והפחדות לגבי העולם הבא והעולם הזה. חלק משיעורים היו לגבי מה יהיה אם יהיו אם לא יצייתו", הוא תיאר, והמשיך. "והכניסו אצבעות של הנשים לתוך להבות אש כדי שיבינו איך ירגישו בגיהנום אם לא יקשיבו להוראות. הייתה גם פגישה להתנהגות קשוחה עם הילדים, ילדים קיבלו עונשים שונים".

נציג המשטרה סיפר: "יש שם בנות שהם שם קרוב ל-10 שנים. אז הוא נחשד בניהול לא תקין של קבלת כספים ובמהלך החקירה היו גם תלונות של הורים של בנות שטענו שהבנות נמצאות במצב לא טוב. גן הילדים נמצא במרתף, בצמוד לסמינר, במתחם של שלושה מבנים שבו גם נמצאת דירתו של החשוד. יש עדויות שהוא תקף אישית את הקטינים".

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אף בת לא התלוננה על הרב או תנאי המגורים, מה שמוכיח שכל הסיפור פה הוא רדיפה בלבד.

    אף בת לא התלוננה על הרב או תנאי המגורים, מה שמוכיח שכל הסיפור פה הוא רדיפה בלבד.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. אל תקנו את כל ההשקרים והלוקשים שמוכרים לכם.כנראה ישוחרר בקרוב בס"ד.

    אל תקנו את כל ההשקרים והלוקשים שמוכרים לכם. כמה נקודות לזכור:

    א) הבנות ברובם בעלות תשובה ברמה כזו או אחרת, לכן הם בעצמם לא רוצים קשר עם המשפחה.

    ב) הם הולכות לעבוד עם המלצתו, משלמות לו השתתפות בהוצאות המקום, שכירות ארנונה חשמל מים ומזון וכו'…… לסיכום אין שם שום בעיות. גם הפעם יצא בלא כלום. כל עוד שזו הבחירה שלהן אין כאן שום בעיה.

    ג) נקודה למחשבה:
    אז מה היה לנו בסירטון ?
    תמונות של אב.
    תמונה של מיטות.
    תמונה של שטרות שיש בכל כיס. וד"ל.

    ד) בינתיים כההוג במדיה נראה כמו רכילות ולשה"ר גמור. שמתם לב שהמשטרה אין ממנה ראיה כלל??? וכעת אף אחד לא מאמין שזה נכון. כולם יודעים שזה בכלל לא כת. כל עוד שזו הבחירה שלהן אין כאן שום בעיה. כנראה ישוחרר בקרוב בס"ד. כדכתיב: וְכָל-קַרְנֵי רְשָׁעִים אֲגַדֵּעַ תְּרוֹמַמְנָה קַרְנוֹת צַדִּיק אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ.

    וְכָל-קַרְנֵי רְשָׁעִים אֲגַדֵּעַ תְּרוֹמַמְנָה קַרְנוֹת צַדִּיק אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ. |
    הגב
  3. מנהל הסמינר נעצר בעבר בחשד לביצוע עבירות דומות, אך שוחרר לאחר שכל נשים שהתגוררו במתחם העידו לטובתו.

    מנהל הסמינר נעצר בעבר בחשד לביצוע עבירות דומות, אך שוחרר לאחר שכל נשים שהתגוררו במתחם העידו לטובתו.

    תגידו לי, על מה המהומה??? בעבר כבר נחקר ולא נמצא עליו דבר ולא חצי דבר!!! זה ממש פשוט להבין שבעבר כבר נחקר על חשדות דומים ולא הוגשו נגדו כלל כתבי אישום, וכעת אף אחד לא מאמין שזה נכון, בימים הבאים תראו שככל שהחקירה תתעמק, החשדות יופרכו.

    כעת כולם יודעים שזה בכלל לא כת. "הכל קשקוש, לא היה ולא נברא" ובס"ד החשדות יופרכו והוא יצא זכאי. יש אנשים שמנסים לנקום בו באופן אישי אבל בסוף הוא ייצא זכי לגמרי.

    "הכל קשקוש, לא היה ולא נברא" |
    הגב
  4. על מה המהומה??? בעבר כבר נחקר ולא נמצא עליו דבר ולא חצי דבר!!! כאמור שבעבר כבר נחקר על חשדות דומים ולא הוגשו נגדו כלל כתבי אישום, וכעת אף אחד לא מאמין שזה נכון. כולם יודעים שזה בכלל לא כת. הוא ייצא זכי לגמרי.

    על מה המהומה??? בעבר כבר נחקר ולא נמצא עליו דבר ולא חצי דבר!!! פשוט כאמור שבעבר כבר נחקר על חשדות דומים ולא הוגשו נגדו כלל כתבי אישום, וכעת אף אחד לא מאמין שזה נכון. כולם יודעים שזה בכלל לא כת. הוא ייצא זכי לגמרי.

    על מה המהומה??? בעבר כבר נחקר ולא נמצא עליו דבר ולא חצי דבר!!! |
    הגב