נשות ויז'ניץ סיפרו בקו הפנימי: "הערנו את הילדים ב-5 בבוקר". האזינו

נשות חסידות "מרכז חסידי ויז'ניץ", בראשות האדמו"ר הצעיר מויז'ניץ, תיארו באופן יוצא דופן בקו פנימי של נשות החסידות את התרגשותן וההיצמדות ל"שיטה הקדושה": "הערנו את הילדים לפנות בוקר והשמענו להם את 'קול ויז'ניץ'"

השבוע, אירס כ"ק האדמו"ר ממרכז חסידי ויז'ניץ את נכדו הבכור, בן לבנו, "הממשיך", ונערכו מספר אירועי שמחה פנימיים לרגל השמחה בחסידות, כמה מהם בארץ בהשתתפות האדמו"ר, ואירוע שמחה נוסף בארה"ב שנערך בלי האדמו"ר.

בקו פנימי של נשות החסידות, שם מחזקות הנשים אחת את השנייה ללכת בדרך "השוואנצונעס" ("השיטה הקדושה"), עליה מקפיד לאחרונה האדמו"ר, עם נאמנות מוחלטת לרבי ולהוראותיו, נשמעו השבוע חלק מהנשים מתארות את ההתרגשות שלהן מהמעמדים, חלקן בצורה יוצאת דופן.

באחת ההקלטות מתארת חסידת ויז'ניץ מהארץ בהתרגשות איך שבשעת אירוע האירוסין בארה"ב, הם העירו בבית את כל הילדים ב-5 לפנות בוקר, הדליקו את קו 'קול ויז'ניץ' בקולי קולות על שידור חי וחילקו ממתקים.

האזינו:

בהקלטה נוספת מתארת חסידה ממונטריאול בפאתוס איך שנסעה מקנדה לארה"ב להשתתף בשמחה, ואת הריגושים שהיו לה מסידור הפרחים – שהיא בחיים לא ראתה – שנשות ארץ ישראל שלחו לאירוע.

האזינו:

בהקלטה אחרת מספרת חסידה מהארץ את דרשתו של הרבי במוצ"ש האחרון, ומספרת כיצד כולם ראו עין בעין איך שהרבי מדבר עם אבותיו הקדושים ששהו באולם אווניו בי"ב שבט, ורק לכן היצר הרע מנסה את החסידות מבחינה כלכלית, ועל כן כל הנשים צריכות להתגייס לקמפיין גיוס הכספים לחסידות ברצינות.

האזינו:

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לא נשמע טוב

    הקב"ה, הייליגער רבה, ואנחנו "החוט המשולש לא במהרה יינתק"
    דייייייייי

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב