נשיא המדינה נפגש עם משלחת הנהגת הליגה נגד השמצה "האנטישמיות עדיין איתנו"

נשיא המדינה אמר בפגישה כי "הקול של ADL ברור וחזק. האירועים האחרונים מעוררים בנו דאגה רבה ומוכיחים כי האנטישמיות עדיין איתנו, צומחת בעוצמה ומתפתחת בצורות חדשות ומסוכנות"

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין נפגש היום עם משלחת הנהגת הליגה נגד השמצה (ADL) בראשותו של ג'ונתן גרינבלט, המנכ"ל העולמי של הארגון. "הקול הברור והחזק של ADL נגד אפליה, גזענות, אנטישמיות ואנטי-ציונות החשוב ביותר," אמר הנשיא לנוכחים.

נשיא המדינה ביקש להדגיש: "האירועים האחרונים מעוררים בנו דאגה רבה ומוכיחים כי האנטישמיות עדיין איתנו, צומחת בעוצמה ומתפתחת בצורות חדשות ומסוכנות", אמר הנשיא והוסיף: "אני רואה בכם שותפים לכל דבר ועניין. כשאנו מאוחדים- אנחנו חזקים. אני רוצה להודות לכל אחד ואחת מכם על המאמצים שלכם בנושא. הקהילה היהודית העולמית היא השבט החמישי שלנו – אתם האחים והאחיות שלנו, המשפחה שלנו והשותפים החשובים ביותר שיש למדינת ישראל".

ג'ונתן גרינבלט, המנכ"ל העולמי של הארגון הודה לנשיא על האירוח וקבלת הפנים החמה, סיפר על הכנס השנתי של הארגון והקולות השונים שעלו בו ואמר: ״נפגשנו עם הפנים הרבות של ישראל בכנס. אנחנו שותפים לדרך וכך נמשיך לפעול. תודה לך על שפתחת את ביתך בפנינו".

במפגש נכחו נציגי המנהיגות המתנדבת והמנהיגות המקצועית של הארגון מרחבי ארה"ב, המייצגים קהילות יהודיות רבות. בביקורם בישראל ישתתפו חברי המשלחת בכנס השנתי של הליגה נגד השמצה בישראל: "ועידת ישראל ללכידות חברתית".

קרדיט צילום: חיים צח / לע"מ

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *