נתיחת הגופה: גרסת השוטר אמינה

על רקע המחאה האלימה של האתיופים, כעת מתברר כי קצין המשטרה לא התכוון להרוג את הנער האתיופי וירה על הרצפה

על רקע המחאה האלימה של האתיופים, כעת מתברר כי קצין המשטרה לא התכוון להרוג את הנער האתיופי וירה על הרצפה. הקצין פנה ל-3 צעירים בעת שהכו נער, ובהמשך התקרבו אליו וכשחש בסכנה – הוא ירה לרצפה. גורמים בחקירה אמרו לוואלה! NEWS כי נתיחת הגופה מחזקת את גרסת השוטר.

כעת , לאחר בדיקת הגופה, גוברת ההערכה כי השוטר ירה על הרצפה – אך נתז פגע באבי העורקים של הנער וגרם למותו. מפרטי החקירה עולה כי הקצין סיים משמרת בתחנת המשטרה, הגיע לביתו ובשעות הערב יצא עם אשתו ושלושת הילדים לגן המשחקים הסמוך לביתו. השוטר הבחין בשלושה צעירים, בהם שני יוצאי אתיופיה, כשהם מכים נער בן 13 וחשד כי הם מנסים לקחת ממנו כסף ואת הטלפון הנייד שלו.

בשלב הזה השוטר ביקש מהם לחדול, אך הם המשיכו והתנכלו לסלומון טקה. הוא אמר: "אני שוטר", ובתגובה הם החלו לקלל אותו ולאיים עליו. השוטר שב למשפחתו, ולאחר זמן קצר הגיעו השלושה והחלו להשליך לעברו אבנים. שלוש מתוכן פגעו בשוטר, אחת בראשו ואחת בחזה, אך הפגיעה הקשה הייתה בכתפו. בשלב מסוים הצליח השוטר להתקשר למוקד 100 ולהזעיק עזרה, אולם עד הגעת הכוחות, השוטר טוען שחש בסכנת חיים ושלף את האקדח במטרה להרחיק את האתיופים.

על פי החקירה עול כי הוא ירה ירייה אחת לכיוון הקרקע ולעבר חומה סמוכה. ממצאי הקליע מצביעים כי רק חלקו חדר לבית חזה שמאל של טקה, וחלק מהקליע נשאר על הקרקע.

גורמים המעורבים בחקירה אמרו לוואלה!NEWS כי הנתיחה שנערכה בגופתו של טקה מחזקת את גרסת השוטר, לפיה ירה ברצפה והקליע ניתז ממנה ופגע בחזהו של טקה. בנתיחה נמצא כי ליבת הקליע שנמצאה בגופו של טקה היתה מעוכה מצד אחד וחלקה בצדה השני, מה שמעיד כי הקליע פגע בדבר מה קשיח ונמעך – וזאת מבלי שפגע באף עצם משמעותית. בנוסף לכך, בעוד ליבת הקליע פגעה בחזהו של טקה, מעטפת הקליע נמצאה בתוך חור ברצפה. הקליע הועבר לבדיקת המעבדה הבליסטית של מז"פ, שאמורה לבצע בו בדיקות נוספות.

קצין משטרה בכיר אמר כי "ביממה האחרונה עלו ברשתות ובאתרים באינטרנט התמונות של השוטר וילדיו וקריאה לרצוח את השוטר וילדיו. אנחנו לא אדישים לכך וביצענו פעולות רבות כדי להגן על הקצין ובני משפחתו הילדים. בני שבעה חודשים, חמש, ושבע נמצאים כרגע ברמת איום הגבוהה ביותר שקיימת בישראל".

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לא הבנתי, מצאו גזענות בתוך הקופה ?

    מקווה שעכשיו כל הטרוריסטים יצאו מהחורים שלהם ויתנצלו על מה שעשו פה כנקמה על גזענות שלא היתה

    א |
    הגב
  2. חיפזון מהשטן

    אם אומנם כך,אזי מסתבר שאותו חיפזון ושיפוט מהיר ונמהר הותיר אחריו גל של הריסות ונזקים בלתי הפיכים וציבור רחב שנפגע וקבוצה של בני העדה שעניינה לא ייזכה כעת בעודף של סימפטיה.חבל.

    זאב שפיר |
    הגב